Gå til innhold

Mannen min uten sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann bruker ikke sokker, han går i sorte birkenstock sandaler stort sett hele tiden, bruker ikke sokker når vi drar på besøk.Han har fine føtter men vet ikke helt hva jeg føler rundt dette, har ikke lyst å si noe da jeg er redd for å såre han eller være prippen.Er det greit han går barføtt ?

Anonymkode: b298b...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit han går barføtt i eget hus, men på besøk burde han ta med sokker. 

Anonymkode: 1d853...870

• Liker 8
Skrevet

Nei, det er litt ugreit det der. Jeg hadde bedt han ta med sokker i lomma som han kunne ta på ved besøk (det vet jeg mange som gjør, stort sett damer som går i sandaler på sommeren). 

Anonymkode: 16073...141

• Liker 5
Skrevet

Er det så ustabilt ekteskap dere har at du ikke tør å si at han skal ta på seg sokker når dere drar på besøk? Hjelpes...

Anonymkode: 7283f...d26

• Liker 4
Skrevet

Dette er noe jeg aldri ville ha tenkt på en gang, men bruker aldri sokker selv i sommerhalvåret.

La nå mannen din få gå uten sokker om han ønsker, får være måte på hva man skal bry seg med!

• Liker 4
Skrevet
veronicalake skrev (11 minutter siden):

Dette er noe jeg aldri ville ha tenkt på en gang, men bruker aldri sokker selv i sommerhalvåret.

La nå mannen din få gå uten sokker om han ønsker, får være måte på hva man skal bry seg med!

Hjemme hadde jeg ikke brydd meg. Men på besøk bør man ha sokker, det er mange som ikke liker at andre folk går barføtt i deres hus. Så jeg skjønner at hun bryr seg. 

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Mannen min brukte ikke sokker i sommerhalvåret. Jeg gjør heller ikke det. Føttene mine er sikkert rene nok selv om de slipper å svette i sokker. Jeg «bor» i klikklakker….

jeg liker jo heller ikke å se på vanstelte føtter altså, men det var ikke noe problem her.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg går ofte med sandaler om sommeren. jeg ber ikke om sokker eller har sokker i lomma hvis jeg skulle ta av meg sandalene hos en venninne. Det virker en smule hysterisk. Har rene og myke føtter. 

Anonymkode: 7182a...f71

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hjemme hadde jeg ikke brydd meg. Men på besøk bør man ha sokker, det er mange som ikke liker at andre folk går barføtt i deres hus. Så jeg skjønner at hun bryr seg. 

Jeg har aldri i mitt liv tenkt over at folk eventuelt går barbeint hos meg, og heller aldri fått reaksjoner på at jeg gjør det selv. Faktisk aldri hørt om noen som har snakket generelt om dette en gang, så jeg er veldig overrasket.

Tror ikke det kan være mange som bryr seg om dette? I så fall lurer jeg på hvordan jeg har unngått dette, jeg nærmer jeg jo 40 år!

• Liker 6
Skrevet

Okey, jammen da får han bare gå uten sokker, tenker det er helt greit, ser her at de fleste syns det er greit, når jeg tenker meg om så synes jeg også det😊

• Liker 1
Skrevet

Huff må det startes en slik tråd hver uke??

Anonymkode: 12f65...6d5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff må det startes en slik tråd hver uke??

hææ ?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

hææ ?

Det startes ca 1 slik tråd ukentlig om mas om folk som liker/ikke liker å gå med sokker

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Okey, jammen da får han bare gå uten sokker, tenker det er helt greit, ser her at de fleste syns det er greit, når jeg tenker meg om så synes jeg også det😊

3 brukere ga uttrykk for at de følte seg brydd av at noen ikke har på sokker på besøk

3 brukere følte seg ikke brydd og mente det var uproblematisk

1 tok ikke stilling men helte nok mer mot å bli brydd enn ikke

din konklusjon: 3 er mer enn 3

?

Anonymkode: 213c7...081

• Liker 2
Skrevet

Syns man kan ta på seg sokker, når man er på besøk hos andre. 

• Liker 3
Skrevet

Dette hadde jeg aldri tenkt over, om sommeren er det da helt naturlig å gå uten sokker?! 😆

Har mange barbeinte venner. 

• Liker 3
Skrevet

Dere kan gjerne gå barfot hjemme hos meg😁

• Liker 1
Skrevet

Det er flere i min omgangskrets som går barbeint hele sommeren igjennom, enn folk som går med sokker. Det har ingen ting med kjønn å gjøre. De som går med sokker har ofte en eller annen fobi mot å vise frem tær. Stakkars folk!

Det blir en slags ond sirkel, når folk går med sokker og lukkede sko i varmen. Da blir det fort grobunn for fotsopp og bleike tær. Med slike føtter, får de enda et argument for å ikke vise dem frem. 

Skrevet
Morpheus skrev (10 timer siden):

Det er flere i min omgangskrets som går barbeint hele sommeren igjennom, enn folk som går med sokker. Det har ingen ting med kjønn å gjøre. De som går med sokker har ofte en eller annen fobi mot å vise frem tær. Stakkars folk!

Det blir en slags ond sirkel, når folk går med sokker og lukkede sko i varmen. Da blir det fort grobunn for fotsopp og bleike tær. Med slike føtter, får de enda et argument for å ikke vise dem frem. 

Dette er faktisk helt sant 😊

• Liker 1
Skrevet

Bare manneføtter er ikke lekkert!! Menn i Birkenstocks er ikke lekkert!

Anonymkode: 07a69...99c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...