AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Blir fort kvalm og daarlig i magen generelt. Hva anbefaler dere av mat under og for fodsel for aa faa i meg nok energi? Forvirret da jordmor nevnte flytende bare.  er det noe dere ikke anbefaler? 😄 er cola fyfy? Anonymkode: c0efe...556
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Spis akkurat det du føler du har lyst på, ikke sikkert du klarer spise noe som helst under fødsel. Det som gir raskt energi kan jo være feks energibarer eller frukt, men om det er chips og cola som frister så kjør på. Anonymkode: 25228...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Smoothie? Proteindrikk? For min del var Quarter Pounder og skolebrød favoritt før fødsel. Nam, nam. Anonymkode: 1aad3...047 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Akkurat det du har lyst på Jeg hadde med pizzasnurrer, sjokolade og frukt til begge mine fødsler m Fødselen gikk fort, så trengte ikke mat underveis, men det var digg til etterpå Ellers får man jo mat på sykehuset. Anonymkode: f1ea4...245
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Jeg anbefaler å ha med drikke med kalorier, sukkerbrus, smoothies eller energidrikker. Mange klarer ikke å spise så mye mat under en fødsel, men det er allikevel viktig å få i seg energi og da er drikke perfekt. Anonymkode: 71195...15e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Spis akkurat det du føler du har lyst på, ikke sikkert du klarer spise noe som helst under fødsel. Det som gir raskt energi kan jo være feks energibarer eller frukt, men om det er chips og cola som frister så kjør på. Anonymkode: 25228...7a9 Fikk beskjed om at cola kan bidra til eksta kvalme:( tenker og paa avforing og ikke bli for daarlig i magen..har slitt med los mage i flere uker naa Anonymkode: c0efe...556
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat det du har lyst på Jeg hadde med pizzasnurrer, sjokolade og frukt til begge mine fødsler m Fødselen gikk fort, så trengte ikke mat underveis, men det var digg til etterpå Ellers får man jo mat på sykehuset. Anonymkode: f1ea4...245 rakk du aa handle ikke alt dette ferskt? Man faar ikke mat her jeg bor..er mer ut og inn…om alt gaar bra. Anonymkode: c0efe...556
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 Skulle ikke staa ikke Anonymkode: c0efe...556
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Skrevet 22. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Smoothie? Proteindrikk? For min del var Quarter Pounder og skolebrød favoritt før fødsel. Nam, nam. Anonymkode: 1aad3...047 Nam skolebrod!!!  Anonymkode: c0efe...556
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #10 Skrevet 22. august 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: rakk du aa handle ikke alt dette ferskt? Man faar ikke mat her jeg bor..er mer ut og inn…om alt gaar bra. Anonymkode: c0efe...556 Pizzasnurrer bakte jeg selv på forhånd og hadde et lager av i fryseren som vi tok med på sykehuset. Frukt og sjokolade har vi alltid liggende hjemme, så tok med - men de har også kiosk på sykehuset. Anonymkode: f1ea4...245 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå