AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 2-åringen har begynt i barnehage og hatt en runde med forkjølelse. Han er frisk igjen men småhoster og snørrer bittelitt. Men han blir så innmari varm i hodet.. Tror stadig han har feber , men det er ikke sånn på resten av kroppen. Idag tidlig tok jeg han inn i vår seng og måtte av med pysj, for han kokte fortsatt følte jeg.. hadde på pysj i ull/bambus siden det var kaldt i rommet og vinduet på vidt gap, men han var fortsatt veldig varm. Febermål i pannen slår ut på feber, mens f.eks under armen sier 37,5. (det er noe forhøyet for han, men ikke feber..) Skal sies han er en varm unge, men nå de siste dagene har det vært skikkelig varmt i topplokket 😅 Anonymkode: 5cae2...1ee
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Mål i rumpa du. Over 37,5 på morgenen og 38 resten av dagen er feber. 37,5 under armen høres ut som feber for meg. Synes du skal gi han litt flere dager å bli helt frisk på, lukter ikke barnehage i morgen i hvertfall. 😉 Anonymkode: f2fda...1d6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Mål i rumpa du. Over 37,5 på morgenen og 38 resten av dagen er feber. 37,5 under armen høres ut som feber for meg. Synes du skal gi han litt flere dager å bli helt frisk på, lukter ikke barnehage i morgen i hvertfall. 😉 Anonymkode: f2fda...1d6 Skal gjøre det.. Ja, han har vært i form denne uken. Det var uken før han egentlig var syk/forkjøla og da hadde han flere dager hjemme. Men han kan jo bli syk på nytt. Skal måle i stumpen fra nå av🙈 Anonymkode: 5cae2...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå