AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Føler det er litt dårlig gjort å reklamere for film og serier når man alikevell må leie filmene man faktisk vil se. Alle filmene jeg ønsker å se må jeg betale for, de jeg faktisk vet er bra, eller virker bra, eller de som er populære. Hvorfor det? synes det er dårlig tilbud av sumo. Anonymkode: 73479...850 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler det er litt dårlig gjort å reklamere for film og serier når man alikevell må leie filmene man faktisk vil se. Alle filmene jeg ønsker å se må jeg betale for, de jeg faktisk vet er bra, eller virker bra, eller de som er populære. Hvorfor det? synes det er dårlig tilbud av sumo. Anonymkode: 73479...850 Jeg lurer også på dette! Vil heller betale mer i måneden å få tilgang til alt, enn å betale en høy sum for en film. TV2play har tapt seg, virkelig, synes ikke det er verdt det nesten. Anonymkode: db99e...2c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå