momo Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Sitter og bestiller støvletter fra victoriasecrets nå. Men vet ikke hvilken str jeg må ha. Har søkt på alle mulige sider og får veldig forskjellige svar. Så lurer på om noen av dere vet? Jeg bruker et sted mellom 37-38, bruker mer 37 enn 38. Tror dere str 6.5 vil passe da, de har lite str igjen, hvis jeg vil ha de i 2005. Om de skulle være en halv str for store går det helt greit, er mer redd for at de skal bli for små.
Apple- Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Sitter og bestiller støvletter fra victoriasecrets nå. Men vet ikke hvilken str jeg må ha. Har søkt på alle mulige sider og får veldig forskjellige svar. Så lurer på om noen av dere vet? Jeg bruker et sted mellom 37-38, bruker mer 37 enn 38. Tror dere str 6.5 vil passe da, de har lite str igjen, hvis jeg vil ha de i 2005. Om de skulle være en halv str for store går det helt greit, er mer redd for at de skal bli for små. ← Er det amerikanske eller engelske størrelser? Vet ikke om disse er like... Har aldri kjøpt sko i Storbritannia. Sånn jeg husker de amerikanske størrelsene, ihvertfall, må du legge på en tre foran, men er jaggu ikke 100 % sikker på det. Skrev det allikevel, siden ingen andre har svart Jeg bruker ihvertfall 39, og kjøper stort sett str 9 i Statene.
momo Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Det er amrikanske str. På alle sider jeg var innom fikk jeg at jeg måtte ha fra str 5,5 til 7,5 i amrikansk str, så jeg ble jo lettere forvirra. Men tror du 6.5 blir for liten da, er den mindre enn str 37?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Jeg bruker 37 og kjøper alltid str 7 i amerikanske butikker. Det kan hende at 6.5 blir for liten, jeg ville tort å kjøpe den.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Jeg bruker 37 og kjøper alltid str 7 i amerikanske butikker. Det kan hende at 6.5 blir for liten, jeg ville tort å kjøpe den. Ville IKKE tort mente jeg selvsagt...
momo Skrevet 22. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2005 Tusen takk skal dere ha, nei da tørr jeg ikke og bestille den str. Børr bestille 7 eller kansje helst 7.5 jeg da. Uff så kjedelig, de får ikke de støvlettene igjen før i januar, og jeg som har finni perfekt skjørt og topp til. De har de i svart da, vet ikke hvor godt det passer til brunt jeg. Kanskje jeg skal kjøpe de i svart da, og heller prøve og finne noen brune et annet sted. Var bare at de var så utrolig fine.
-Fisken- Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 Denne siden er fin: http://onlineconversion.com/clothing_shoes_womens.htm
momo Skrevet 22. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2005 hmmm, vet ikke om jeg tørr jeg, da jeg er vel nermere 37,5, så jeg bør vel bestille str 7. Men tusen takk for hjelp. Får satse på og kjøpe de i svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå