Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente med bra jobb og liker å kle meg ordentlig, dra på classy spisesteder osv, det ironiske er at jeg også foretrekker gutter som er helt motsatt. Ender alltid opp med å date ghetto boys som bor i sånne fæle bakgater, røyker, har fake klær, ikke jobber osv. Syns bare de er sexy og finner de tiltrekkende. Bryr meg ikke om hva de har eller om de er blakk.

Spørsmålet er , er det rart om jeg som jente inviterer han jeg møter for tiden ut på biff ?? Får lønn snart og har lyst å gå på restaurant. Kommer han til å syns det er ubehagelig om en jente spanderer? Vil heller ikke at det skal virke som jeg prøver å imponere eller skryte, har bare lyst på god mat og godt selskap.. kanskje det slår feil ut og det vil jeg ikke

Anonymkode: 65e9c...916

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en god middag til ham selv da vel.

Anonymkode: f03db...a90

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Bli kjent med ham først. Lær deg å bli kjent med hans holdninger og verdier. Dine verdier kan skremme ham om hans er motsatte. Mange kvinner ville kanskje likt det om det var motsatt. Du vet den gode gamle askepottdrømmen. Menn vil derimot ikke nødvendigvis synes dette er like stas. Ville funnet ut dette FØR jeg inviterte ham. Start meg middag hjemme du;)

Anonymkode: 8f46b...d40

• Liker 2
Skrevet

Menn klager masse over at de må spandere hele tiden, men ofte, så fort en dame spanderer, så føler de seg ikke mann nok og bli sure.

Anonymkode: be75e...a83

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det kan slå begge veier.

Enten synes han det er fornærmende, at han ikke er mann nok å betale på et fancy sted, eller så synes han det er greit.

Men i den slags restauranter er det vanligvis dress code som de gutta kanskje ikke oppfyller helt? 

Er det bare show off å vise at du har penger når du inviterer på et dyrt sted?

Hvis du er oppriktig interessert i en mann med en helt annen bakgrunn enn din, møtt ham heller der han vil føle seg komfortabel. For eksempel en kebabsjappe. 

Endret av Drizzt
Skrevet

Nei ikke rart, den som ber ut spanderer om det er man eller kvinne er likestilt;)

Skrevet

For er merkelig opplegg. «Får lønn snart» skriver du. Det indikerer at du ikke tjener så veldig bra. Vi med ok inntekt og økonomi  følger ikke med på når lønningsdato er. La mennene betale for seg selv.

Anonymkode: 0997f...a13

• Liker 5
Skrevet

Tjener godt, men må vente på lønn?

Classy spisested for å spise biff?

Her var det mye rart...

Skrevet

Nei, ikke gjør det. Det blir for mye og du kommer til å miste verdi i hans øyne. Start heller med en vanlig samtale og få inn et eller annet sted om at du kunne tenke deg å spise noe. Hvis han er keen vil han invitere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...