Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge har jeg blitt lurt. Fått kort på at jeg skulle få jobbintervju, når bestevenninne skulle skille seg, når jeg skulle få ny leilighet. Som har skjedd og mange venner har henvendt seg til meg for hjelp og funnet ut at alt jeg har sett i kortene har skjedd. Derfor trist å ha hatt denne tryggheten og finne ut at alt er løgn og tilfeldighet. Kortene viste noe positivt i dag men ble det motsatte. De går herved i søpla. Alt med tarot er tilfeldighet og løgn, er kjipt å oppdage dette siden det har vært en stor del av meg. Er så lei meg nå :( 

Anonymkode: 72fa2...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge har jeg blitt lurt. Fått kort på at jeg skulle få jobbintervju, når bestevenninne skulle skille seg, når jeg skulle få ny leilighet. Som har skjedd og mange venner har henvendt seg til meg for hjelp og funnet ut at alt jeg har sett i kortene har skjedd. Derfor trist å ha hatt denne tryggheten og finne ut at alt er løgn og tilfeldighet. Kortene viste noe positivt i dag men ble det motsatte. De går herved i søpla. Alt med tarot er tilfeldighet og løgn, er kjipt å oppdage dette siden det har vært en stor del av meg. Er så lei meg nå :( 

Velkommen til den virkelige verden. Og dette bruker du energi på fordi?

Anonymkode: 46ebe...717

• Liker 6
Skrevet

Ja det er bare tull :) Ikke kast bort tid og penger på det.

Anonymkode: d7537...48c

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Velkommen til den virkelige verden. Og dette bruker du energi på fordi?

Anonymkode: 46ebe...717

For en følsom kontroll freak var det en gavepakke. Men ser nå det var fantasi :( tar litt tid å legge 5 år bak seg 

Skrevet

Tarot er et hjelpemiddel som alt annet. Du må gjøre noe for å ta handling selv som eksempel være aktiv jobbsøker og gå på visninger

Anonymkode: 5ef24...460

• Liker 1
Skrevet

Synes veldig ofte kortene også konkluderer med at jeg må handle selv? De er jo bare veiledende og viser mulige utfall i diverse spørsmål. Virker som dette er noe som er veldig viktig for deg, sikker på at du ikke la energien din på en styrende måte når du shufflet kortene?

Anonymkode: 48221...27b

Skrevet

Hvis du har hatt rett i 80% og tok feil et par ganger så har du allikevel lykkes. 

Og som nevnt over; Tarot er mest veiledning og ikke svar uten at du også bruker intuisjonen din.

Hvis du vil ha klarere svar (selv om du der også må bruke intuisjon til en viss grad) burde du lese litt om og evt. kjøpe deg en Lenormand kortstokk.

De har bare 36 kort og går litt mer rett på sak. 

Anonymkode: 6fde9...aa6

• Liker 2
Skrevet

Jeg så mye på pick a card med Claire Summer, men nå har jeg gått lei.. det er det samme hver gang som går igjen.  Og det jeg har sett av tarot er at de er veldig generelle så kan passe på masse mennesker... og da blir det lissom ikke noe som føltes spesielt for meg. Så er i tvil om hvor mye tarot kort har og si..har hatt dem selv men ikke nå. Men tenker jo at de som virkelig er gode på tarot kan sikkert få det mye mer personlig til den de legger de for enn det jeg har sett hittil. 

Skrevet

Tarot er jo ren tilfeldighet, som astrologi og stjernetegn. Selv en ødelagt klokke er korrekt to ganger i døgnet. 

• Liker 5
Skrevet

Stemmer, det er tull og tøys på linje med det meste annet folk tror på. 

Lurer litt på hvordan man begynner å tro på sånne ting? Når du vet på forhånd at det ikke er noe som helst beviser for at det er et eneste fnugg av sannhet i det, og så velger man likevel å tro at det stemmer? Facinerende.
Er det like lett å overbevise deg om at andre ting er sanne? Hvor går grensen for hva du mener er usannsynlig? Krystaller? Healing? Enhjørninger? Påskeharen? Julenissen?

Anonymkode: 7801f...1ed

Skrevet
President Chimp skrev (På 30.8.2021 den 22.33):

Tarot er jo ren tilfeldighet, som astrologi og stjernetegn. Selv en ødelagt klokke er korrekt to ganger i døgnet. 

dypt.

Anonymkode: cb0c4...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...