AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Hei dere, jeg er singel og ser etter drømmemannen.. men hvor finner jeg denne type mann? 🙈 Drømmemannen min er nysgjerrig, nerdete, vil elske å diskutere ideer, er fantasifull, kreativ, oppfinnsom, utfordrende, intelligent og opptatt av det abstrakte. Hvor finner jeg denne typen mann? På et universitet? Biblioteket? Hvor burde jeg gå? Fins det nettsider? Jeg er forresten 24 år, slank, pen, sunn, nysgjerrig og kreativ Anonymkode: a27fd...12d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er forresten 24 år, slank, pen, sunn, nysgjerrig og kreativ Jepp, og i feil forum. Anonymkode: c95f8...3fd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Vel, Vidar Theisen fant en på meteorologisk institutt. Anonymkode: a4b23...c7a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp, og i feil forum. Anonymkode: c95f8...3fd Hva mener du? 😳 Anonymkode: a27fd...12d
Emma_123 Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Kanskje tinder ikke blir helt riktig med tanke på at det er mer fokus på utseende der.. men du kan jo skrive i bioen på Tinder hva du er ute etter. Kan gi det en sjanse? Ellers er vel å møte noen på studiet man studerer en god måte. Kan melde seg inn i en forening eller et styre i en nerdete hobby du har for eks? Lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Finn en med Asperger. Anonymkode: b881e...c8f 1
Matas Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg