AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Denne personen er stille av seg. Snakker mye når andre er til stede, men så fort jeg og h*n kommer alene så blir det klein stillhet veldig lenge før den ene sier noe. Hva faen er grunnen til det? flere her som opplever dette? Føler meg helt dum inni meg når jeg da går vekk fra denne personen. Fordi jeg lurer på hvorfor det blir sånn, når vi er alene??? Hva kan være grunner for det? Har merket mange ganger at jeg blir nervøs rundt denne personen. denne personen kan bli fort hissig eller frekk, komme med frekke kommentarer uten at h*n mener det frekt. Anonymkode: fa137...b84
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Da er det nok noe med din personlighet som gjør at hun ikke føler seg trygg og avslappet og blir anspent rundt deg. Kanskje du er for lite lyttende, lite forståelsesfull, lite nysgjerrig, for egen eller noe i den duren? Anonymkode: 3b74b...f62
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Jeg tror det motsatte. Hvis denne personen er den eneste du har dette problemet med tror jeg det ikke er noe galt med deg men heller at denne personen kanskje lider av noe. Fks angst eller noe annet (diagnosen eller ei spiller ingen rolle egentlig). At personen blir stille når du er der men ikke visse andre har nok noe med at personen er veldig trygg på de andre. At personen kan bli aggressiv osv mot deg.. mange blir det når de blir utrygg. Ikke ta det personlig. Er mest sannsynlig ikke det det er noe galt med. Anonymkode: 8728f...43f 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Jeg er sånn som kan prate helt vanlig og mye hvis det er flere tilstede,men blir vi igjen to stykker og den andre ikke er pratsom av seg skjer akkurat det du beskriver. For å si det sånn jeg sitter å vrir hjernen min for å komme på noe å si, men dårlig på smalltalk generelt. Jeg tenker ikke noe negativt om den andre personen, men jeg foretrekker selvfølgelig at det er en av de skravlete som blir igjen i rommet 🙈. Jeg er ikke aggressiv eller frekk da. Men var ekstremt sjenert som ung, dette har i hovedsak gitt seg, men innimellom slår det til. Anonymkode: 9e0ed...216 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Personen snakker mye med andre, men spørsmålet er jo om det er de som holder samtalen, eller om de bare tar del i den? Og når du og denne personen er alene, så tar ingen av dere å tar ansvar for samtalen? Jeg klarer ikke ha ansvaret for en samtale. Det blir ofte kleint rundt meg om den andre/de andre personene der ikke sier noe, for jeg klarer ikke finne på noe å si. Hvorfor? For jeg takler ikke small talk. Jeg kan klare å snakke om noe, om jeg kjenner de jeg snakker med og vet at vi har et tema til felles, ex: pokemon go. Anonymkode: 3fe54...228 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 Jeg har det sånn med ene svogeren min. Broren til mannen min. Når andre forlater rommet å det bare er meg og han som sitter der så blir det klein stemning. Ingen av oss prater. Det kan bli så kleint til slutt at jeg bare går. Jeg føler at han ikke liker meg. Anonymkode: 37ddf...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå