Arkana Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. januar 2007 Så mye sukker og smør, da!! Dumt at de beste kakene (konfektkaker) er de mest fetende. buhu. ← Ja, det er dessverre et stort minus med det meste som er godt. Men, man får vel spise det litt sjeldnere og nyyyyyte det desto mer.
Arkana Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. januar 2007 tusen takk:) er litt anderledes størrelse på mine plater, har en liten hybel komfyr hehe. Vanligvis pleier den å være veldig vrang med baking, men det gikk overraskende bra med browniesene:) ← Bare hyggelig. Det er heldigvis en kake som ikke hever seg så mye, så formen kan godt være ganske full uten at det gjør noe. Hvis det er enklere kan du jo bare halvere oppskriften og bruke en liten langpanne, evt bruke den du har og kutte steketiden hvis den er større enn en liten langpanne.
gard Skrevet 30. januar 2007 #23 Skrevet 30. januar 2007 Hei Jeg er vanligvis en fan av hjemmelagede kaker. Jeg har prøvd å lage brownies og de har blitt OK. Men de beste brownies jeg får er pakkene fra Betty Crocker. Jeg har prøvd de fra Toro, Møllerens etc men Betty Crocker er i en egen klasse i henhold til min gane. Du kan kjøpe denne typen på Ultra blant annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå