AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Dro på første date med en fyr som virket veldig interessert. vi pratet noen uker på melding før vi møttes, og han tok mye initiativ og virket oppriktig interessert. Fikk følelsen av at han var interessert i forhold, ikke bare sex. Hans venner etablerer seg, og han er veldig rolig. Vi møttes, og det føltes virkelig som klaff. Vi skravlet i munnen på hverandre, det var veldig god stemning, og han hadde ordnet skikkelig romantisk date hjemme hos seg. (Det var mitt forslag å møtes hos han). Alt var topp, han virket oppriktig interessert i det vi pratet om, og mye spenning mellom oss. Han var flørtende, og det lå i kortene at det kunne bli sex. Sexen var skikkelig vellykket, og han virket fornøyd han og.. Han ba meg sove over, og ga meg et "kjærestete" nattakyss før vi la oss. Han var ikke kald eller skiftet etter sexen, og veldig hyggelig før jeg dro dagen etter. Dagen etter sendte han meg melding og sa det hadde vært koselig å ha meg på besøk, og at det hadde vært en deilig natt + litt hverdagsprat. Jeg fikk igjen en melding noen dager etter, og vi pratet jevnt gjennom uken. Da helgen kom foreslo han å treffes, men jeg kunne ikke. Jeg foreslo derfor noen dager senere. Han avlyste i siste sekund pga han ikke fikk tid. Deretter tro han på ferie i to uker, og omtrent samtidig som han kom hjem dro jeg på ferie i to uker.. Vi holdt kontakten jevnt, og begge tok initiativ, men jeg merket at han tok mindre og mindre. Da jeg kom hjem foreslo jeg å møtes igjen, men da orket han ikke. Han var fremdeles flørtende og hyggelig i tonen, og vi endte med å chatte en del. Han tok fremdeles kontakt, men bare én gang i uka. Jeg foreslo å møtes igjen en kveld ganske brått, men da passet det ikke for han. Nå har jeg ikke hørt noe mer fra han, og det har snart gått to uker siden siste gangen vi snakket sammen. Vi utvekslet aldri snapchat, så det er litt terskel å sende melding for å prate. Sist vi pratet følte jeg heller ikke han "drev" samtalen like mye som før, selv om han svarte flørtende og langt. Er utrolig skuffet, ettersom det er første date jeg har vært på som har vært SÅ vellykket etter min eks (det ble slutt for to år siden). Likte han veldig, og har dessverre investert meg litt for mye følelsesmessig i at dette var vellykket. Vi er venner på facebook, og han følger meg på instagram. Han liker fremdeles alt jeg legger ut, men det er nok høflig. Hva skjedde her? Var han aldri interessert i en date nr 2, eller dabbet det bare av? Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: bfc60...6da
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Par muligheter 1. Han var mest interessert i sex og har skjønt at du var interessert i mer. Evnt mistet interessen på noe langvarig siden det ble så "lett" å få deg til sengs. Jeg synes ikke det høres ut som dette, men hvem vet. 2. Han likte deg, men har truffet en annen i løpet av de ukene. Jeg tenker dette er sannsynlig 3. Han likte deg, men han har mistet interessen enten av chattene, eller bare uten noen spesiell grunn . 4. Han har ikke mistet interessen, Han er bare ikke så god til å prate på melding over tid, eller blir lei av det i lengden. Særlig vil jeg tro dette stemmer om han har svart på det siste du skrev som det var naturlig å svare på. Det kan være du også forventer at han tar litt mye insj Du kan jo også sende en liten "hadde du lyst til å møtes en gang til, eller forsvant interessen litt? Ikke så farlig om det stemmer, vil bare slippe å pushe på hvis det ikke er noe å hente:)" Anonymkode: 6383a...3d3 7
so_what Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Enig med over. Hvis du hadde en veldig bra feeling på dette her, så lar du det ikke dø ut av seg selv bare fordi du antar han kanskje har mistet interessen. 1
Matas Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg