AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Hei! Så. Jeg er oppkalt etter bestemora mi som er tidenes drittmenneske. Vet at man egentlig ikke skal si sånt om familie osv, men jeg føler dette er et unntak. Gidder ikke å gå innpå hvorfor, men jeg kan si at tanta mi kutta kontakt med henne for 15 år siden og faren min hadde gjort det samme hvis det ikke var for at hun truer med selvmord. I det siste har hun vært ekstra jævlig mot meg så nå kutter jeg all kontakt med henne jeg også. Men. Jeg er oppkalt etter henne (vi har samme fornavn) og nå vurderer jeg å bytte navn. Det er rett og slett flaut og en skam å være oppkalt etter henne. Folk kan kalle meg hva jeg vil, men jeg nekter å ha det på papir. Synes dere det er innafor? Kan alltids bytte tilbake men er fortsatt redd for å angre eller gjør noe dumt. Har forresten ikke kontakt med noen andre på den siden av familien utenom pappa som er på min side. Anonymkode: 1d8a4...ec4 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Ja, om du vil bytte navn, står du helt fritt til å gjøre det. Anonymkode: ff124...197 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 er du over 18 år kan du bytte navn uten foreldrene dine sitt samtykke. Er du under må de samtykke. Anonymkode: 5340e...efa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Du kan bytte navn, er du over 18 år så gjør du det selv. Ingen av mine barn er oppkalt etter noen, nettopp fordi dette kan skje….. Anonymkode: 59142...dfe
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Du gjør som du vil, men prøv å tenke at det navnet er ditt og deg, ikke henne. Blir det umulig, kan du vel bytte. Men fint å kutte kontakt med vanskelig familie. Jeg ville ha bytta navn selv om jeg var oppkalt etter tanta på min farsside, som er en bitch ut av en annen verden og gjør ikke annet enn å snakke dårlig og løgner om meg. Er helt sykt hvor mye hat og ondskap enkelte kan ha inni seg… Jeg kutta kontakt med farsslekta for mange år siden da de gikk for langt med offentlig mobbing av meg på Facebook, utskjelling offentlig på face fordi vi ikke kjørte ti mil for å komme i 1. juledags julemiddag mens ungen min var syk… Sånne folk kutter man ut, de er rett og slett farlige. Anonymkode: f3b97...4cc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Hun definerer ikke navnet. Men skjønner det er ødelagt for deg. Helt innafor å bytte. Anonymkode: 72b06...b9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå