AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Hot shot fra merket w7. Den gjør at leppene blir veldig varme. Kort fortalt: -Sugde typen -han brant på kuken -og så satte den fyr på fitta. Sjukeste orgasmen Huff.. vanskelig å forklare. Noen som har prøvd? Anonymkode: 692fd...af0
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hot shot fra merket w7. Den gjør at leppene blir veldig varme. Kort fortalt: -Sugde typen -han brant på kuken -og så satte den fyr på fitta. Sjukeste orgasmen Huff.. vanskelig å forklare. Noen som har prøvd? Anonymkode: 692fd...af0 Ikke prøvd lipgloss da, men det gir vel samme effekten med tigerbalsam, bluegel, tannkrem og tabasco, sweet chilisaus, nykvernet pepper etc. ? Det fungerer jo på samme måte som orgasmekrem. Det at fitta tar "fyr" setter jo fart på blodtilførselen som gjør at du får hardere ereksjon. hmm, jo det kan gi sterkere orgasmer har jeg også erfart... 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Ikke prøvd lipgloss da, men det gir vel samme effekten med tigerbalsam, bluegel, tannkrem og tabasco, sweet chilisaus, nykvernet pepper etc. ? Det fungerer jo på samme måte som orgasmekrem. Det at fitta tar "fyr" setter jo fart på blodtilførselen som gjør at du får hardere ereksjon. hmm, jo det kan gi sterkere orgasmer har jeg også erfart... Nei, men har opplevd noe av det samme etter jeg sugde ham etter at jeg hadde skylt munnen med Vademecum.. det brant, for ham og deretter meg, under sex. For ikke å snakke om da han fingret meg etter å ha skåret chili!! Han hadde riktig nok vasket hendene, men det kjentes god likevel Anonymkode: 7a737...a3b 1
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei, men har opplevd noe av det samme etter jeg sugde ham etter at jeg hadde skylt munnen med Vademecum.. det brant, for ham og deretter meg, under sex. For ikke å snakke om da han fingret meg etter å ha skåret chili!! Han hadde riktig nok vasket hendene, men det kjentes god likevel Anonymkode: 7a737...a3b Vademecum kan jo begge bruke, så får vi jo friskere pust også🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå