Gjest Jaconandersen Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Det er mye prat om inkludering nå om dagen. Folk skal bli inkludert basert på rase, etnisitet, religion, kultur, legning, kjønnsutrykk osv. Men føler dere at folk er blitt mer inkluderende i sine private liv og på mange andre punkt? Jeg oppfører meg bra og behandler alle godt, uansett. Men jeg føler ikke at andre generelt sett er blitt mer inkluderende og snille nå enn før. Heller tvert om. Jeg føler andre er blitt verre og mindre aksepterende. Om du er uheldig og er sjenert, om du er uheldig og er lite attraktiv, om du er uheldig og har dårlig helse. Så ser jeg heller mindre inkludering enn mer. De virkelig svake og dårligerestilte er ikke mer inkluderte nå enn før. Uansett hvilke gruppe du tilhører. Dette er jo min subjektive oppfatning. Hva mener du, lever vi i et varmere samfunn for de svake nå enn før? Nå snakker jeg selvsagt om det personlige mellom mennesker, ikke staten.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Synes ikke man skal inkludere noen. Enhver er sin egen lykkes smed og når alt kommer til alt er det "evry man for himself" Anonymkode: ef0ac...f4c
herzeleid Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 (endret) Jeg tror vi er blitt mer inkluderende i den forstand at vi i mindre grad ekskluderer folk på bakgrunn av faktorene trådstarter nevner, samtidig som jeg ikke tror vi har blitt noe særlig flinkere til å faktisk inkludere. Med andre ord har vi kanskje blitt mer passive, i den forstand at vi verken aktivt ekskluderer eller inkluderer. Endret 22. august 2021 av herzeleid 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Jeg ble mer inkludert når jeg ble flinkere til å være positiv og interessert i andre mennesker. Negativ holdning og det å synes synd på seg selv er det mange som viker unna. Anonymkode: f3dee...dd7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble mer inkludert når jeg ble flinkere til å være positiv og interessert i andre mennesker. Negativ holdning og det å synes synd på seg selv er det mange som viker unna. Anonymkode: f3dee...dd7 Jeg prøvde det og holder fortsatt på, men det hjelper ikke for meg. Det er flere punkter som kommer inni bildet som personlighet og den du er som person. Du er antakeligvis en mye mer likt person. Anonymkode: 25d60...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå