Gå til innhold

Sveipa feil på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så jeg sveipa feil vei på en fyr jeg har crushet litt på. Fikk opp etterpå at han har sveipa like på meg (skurrete, men så at det var han). Kommer han opp igjen eller? Jegvil ikke slette og installere på nytt da jeg ikke vil miste de andre matchene heller🤷‍♀️ Og jeg nekter å betale for det😅

Anonymkode: 6f1a8...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vet hvem fyren er, så er det vel temmelig barnslig å ta det gjennom Tinder? Nå vet du jo at det er interesse der. 

Anonymkode: 4a812...f6d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du vet hvem fyren er, så er det vel temmelig barnslig å ta det gjennom Tinder? Nå vet du jo at det er interesse der. 

Hva er det som er så barnslig med det egentlig?

Anonymkode: cbaf7...681

Skrevet

Da sender du han en melding på Facebook eller Insta! 

Men han kommer opp igjen... om tid og stunder. Det kan gå timer og dager og uker... og aldri.

Anonymkode: d92b8...de4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ok, så jeg sveipa feil vei på en fyr jeg har crushet litt på. Fikk opp etterpå at han har sveipa like på meg (skurrete, men så at det var han). Kommer han opp igjen eller? Jegvil ikke slette og installere på nytt da jeg ikke vil miste de andre matchene heller🤷‍♀️ Og jeg nekter å betale for det😅

Anonymkode: 6f1a8...0d8

Hvordan fikk du opp det? Hvis du har tinder gull så du ser hvem du har fått likes fra så kan du jo like han nå derfra, selv om du sveipa han bort først 

Anonymkode: b2849...fbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da sender du han en melding på Facebook eller Insta! 

Men han kommer opp igjen... om tid og stunder. Det kan gå timer og dager og uker... og aldri.

Folk dukker vel ikke opp igjen med mindre de har sletta seg og registrert seg på nytt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk dukker vel ikke opp igjen med mindre de har sletta seg og registrert seg på nytt? 

Joooda. Det kan skje. Og det skjer ofte hos meg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joooda. Det kan skje. Og det skjer ofte hos meg. 

Hvordan vet du at de ikke har sletta seg? Hva er mekanismen bak isåfall? Hvordan velger tinder ut hvem som vises igjen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det som er så barnslig med det egentlig?

Anonymkode: cbaf7...681

Det er ikke bare barnslig, det er råbarnslig. Hvorfor skal mennesker som kjenner hverandre gå gjennom en datingapp, og antagelig akseptere at muligheten forsvant,  siden han ikke dukket opp igjen?  Bli voksen! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...