AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Er gravid igjen, og trenger noen råd av dere angående brystpumpe. Når forrige barn ble født for 2 år siden hadde jeg en stor produksjon, og jeg pumpet mye. Donerte mye melk til KK, så den pumpen gikk både sent og tidlig 😂 På slutten av ammeperioden var pumpen så sliten at jeg fikk låne en fra barsel slik at jeg kunne fortsette å levere melk. Dersom situasjonen blir den samme denne runden ønsker jeg selvfølgelig å bidra igjen. Men nå skal jeg unne meg den beste pumpen som er på markedet 🤩😂 Koste hva det koste vil. Har dere noen gode anbefalinger? Det må være elektrisk. Hadde advent sin etter forrige graviditet. Var helt greit fornøyd med den. Anonymkode: 54eac...ad0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Jeg har også Elvie og jeg elsker den. Sitter med den på akkurat nå. Ser ut som pamela, men utrolig deilig at den er tilnærmet lydløs og ledningsløs. Har til og med handla på butikken samtidig som jeg pumpet 😂 Anonymkode: e97b1...081 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Jeg er fornøyd med medela sine, jeg da kjøpte først den manuelle (harmony) og den er mer enn god nok hvis du kun skal pumpe hvis du skal være borte fra baby i noen timer eller ta deg et glass vin. Koster 399 for et sett med ammeinnlegg, pumpe, flaske og fryseposer, så stort pluss for at den er rimelig! Dersom du tenker å pumpe på daglig basis bør du imidlertid invistere i den elektriske. For min del ble det i allefall for stor jobb å håndpumpe hver morgen når mannen var i permisjon og jeg skulle fikse dagens lunsj. Det eneste som er litt slitsomt med medela er at det er mange deler å ta fra hverandre når den skal vaskes, men vet ikke om det er sånn med andre pumper også da Anonymkode: 69a8d...6f5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Veldig fornøyd med medela sin elektriske jeg også. Liker at man kan kjøpe forskjellige trakter osv,lett å tilpasse å få til pumping med, også når man har litt utfordringer. Men elvie ser jo veldig fin og praktisk ut. Anonymkode: 445a5...1e0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Hadde valgt Medela Freestyle om budsjett ikke er noen hindring. Brukte Medela swing maxi selv og var fornøyd med den, men Freestyle har jo enda flere nyttige funksjoner. Anonymkode: 9f941...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå