AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Jeg og typen har vært sammen i ca 5mnd nå og han har sagt jeg elsker deg 2-3 ganger til sammen. Problemet er at de gangene han har sagt det har vært under sex eller etter sex. Hva betyr det? Takker for svar på forhånd Anonymkode: 2e9ad...580
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Litt tidlig å si etter 5 måneder?🤪 Men gjetter fordi da er dere i en nær og romantisk situasjon og han virkelig tenker på at han elsker deg. Anonymkode: 91072...bd5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 At han elsker å ha sex med deg. Eksen min drev også å sa det. Han dumpet meg etter kort tid. Anonymkode: 46241...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At han elsker å ha sex med deg. Eksen min drev også å sa det. Han dumpet meg etter kort tid. Anonymkode: 46241...fc4 Ja for det samme skjedde meg min forrige. Han sa kun jeg elsker deg under sex og dumpa meg ikke lenger etter.. Anonymkode: 2e9ad...580 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja for det samme skjedde meg min forrige. Han sa kun jeg elsker deg under sex og dumpa meg ikke lenger etter.. Anonymkode: 2e9ad...580 Jepp. Når menn sier dette kun under sex og aldri ellers så mener de det ikke. De elsker at de får ha sex med deg fordi de synes du er tiltrekkende, men that's it. Det er ofte menn som ikke har hatt så mye sex som sier det. Anonymkode: 46241...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 Mannen min gjør det samme, bare at han sier «du er så deilig, du er så fin» osv. Bare under sex. Veldig troverdig Anonymkode: 9336a...c80 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Ikke måte på så negativt noen skal få det til å virke. Kan være at han ellers er redd for å si det ellers, men at terskelen blir lavere under sex fordi han er følelsesmessig engasjert. Anonymkode: 7b6f2...702 4
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2021 #9 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke måte på så negativt noen skal få det til å virke. Kan være at han ellers er redd for å si det ellers, men at terskelen blir lavere under sex fordi han er følelsesmessig engasjert. Anonymkode: 7b6f2...702 Det tror jeg også... og sjenerte og inrtoverte kan bli mere ærlig når de blir kåt. Så elsk mere for å få ut ærligheten🥰🤭 1
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2021 #10 Skrevet 22. august 2021 Nå bare gjetter jeg her, men kanskje han elsker deg?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #11 Skrevet 22. august 2021 Jeg er glad i deg?. Se på hva han gjør og ikke på frasen. Anonymkode: c1796...77c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #12 Skrevet 22. august 2021 At han elsker å knulle deg. Anonymkode: 3e339...bee
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #13 Skrevet 22. august 2021 Har vært i to, langvarige forhold, og med han ene sa vi "jeg elsker deg" til hverandre nesten hver gang vi hadde sex. Det kan være under eller etter, men var som oftest etter vi hadde kommet sammen og lå tett inntil hverandre. Veldig romantisk og deilig, og euforisk ikke minst. Om vi avsluttet i doggy kunne han slå meg hardt på rumpa, og si "elsker deg sexy", så trekke seg ut og gå på badet. Om jeg hadde tatt loaden i munnen kunne han bøye seg frem og kysse meg på panna og si "herregud så mye jeg elsker deg". I misjonær kunne jeg legge armer og ben rundt han, trekke han hardt inn til meg og rett før han kommer hviske han i øret og si at jeg elsket han. Mens jeg masserte den harde pikken hans og vi lå inn til hverandre og klina, kunne jeg se han dypt i øynene og si at jeg elsket han og den svære pikken hans etc..... Det var kjærlighet, ikke bare sex.. Vi hadde flere fine år sammen. Hadde så klart begynt å lure om en jeg hadde ligget med bare en liten stund plutselig sa til meg at han elsket meg, DET hadde nok ikke vært så koselig.. Men i et forhold, hvor man har vært sammen en stund og er trygge og komfortable med hverandre, så er det jo bare nydelig... Det er store og viktige ord. Anonymkode: 1926c...d06
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #14 Skrevet 22. august 2021 Kan være at han blir revet med i akten og føler at han elsker deg. Det kan være han faktisk elsker deg men tørr ikke si det under andre omstendigheter. Hadde egentlig bare spurt han «elsker du meg?»🤭 Anonymkode: a81bb...ce2 1
DominantHr Skrevet 22. august 2021 #16 Skrevet 22. august 2021 Det betyr at han vil at du lager frokost til han neste morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå