Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg vasket ned den forrige leiligheten for harde livet, hadde han reist i forveien til den nye for å «gjøre den istand». Så dro han på fylla, alene, snakket med meg på tlf i 23tiden hvor han erklærte hvor utrolig høyt han elsket meg. Han fortalte også at han kun hadde drukket fem øl, og at stedet stengte ved midnatt så han tenkte seg hjemover. Men så kom en dame bort til han, og det tok altså kun 20minutter fra hun sa hei til de råklinte. (Det er han som oppgir 20minutter som tidsrom).

Da jeg kom etter dagen etter var han rar og fjern, og bare så på meg med store øyne og sa at han virkelig elsket meg. Jeg spurte på tull om han sa det fordi han virkelig har savnet meg, eller om han har dårlig samvittighet for noe. Da fikk jeg høre historien. Han la vekt på at det ikke har noe med meg å gjøre, er enig i at vi har hatt det innmari godt og fint, det bare var det at han ikke motstod fristelsen fordi han likte oppmerksomheten…

Da han et par dager senere dro til pendlerleiligheten sin satte jeg igang med å vaske ned det nye stedet. Og fant masse fremmed hår. Han sier at det må ha hengt igjen på klærne, men jeg stoler jo ikke på noe han sier nå. Og jeg har gått kald på innsiden. Ikke nok med at han dro og festet istedenfor å dra sin del av lasset i forhold til flyttestresset, i tilegg så har han ikke en gang vasket etter  denne lille «fylletabben». Ingenting var gjort i stand her! Ikke en dritt, bortsett fra gamingbula! 

Jeg ble rasende, og ba han bli i pendlerleiligheten. Siden sendte han meg meldinger hvor alt hørtes ut som normalt, typ «har du sovet godt?» og «hvordan gikk presentasjonen din idag?». Ikke en eneste melding hvor han sier at han er glad i meg, savner meg, lei seg, eller beklager! 

Attpåtil fikk jeg vite via andre at han var på vei hit denne helgen på tross av at jeg ba han gi meg tid og holde seg unna, og jeg måtte be broren min om å gi han beskjed om å respektere meg og mitt ønske om pause! Han ga rett og slett blanke i hva jeg mente, som om jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt :kjefte:

Så, hvordan tolker dere dette, og hva hadde dere gjort? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han forteller en brøkdel av det som skjedde. Jeg hadde avsluttet forholdet på flekken. 

Anonymkode: e2900...7d3

Takk, det er nøyaktig det jeg mistenker også. 

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han forteller en brøkdel av det som skjedde. Jeg hadde avsluttet forholdet på flekken. 

Anonymkode: e2900...7d3

+ 1 

Anonymkode: f0428...311

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke at jeg hadde klart å ha et bra forhold med ham igjen om jeg var deg. 

• Liker 14
Skrevet

Dette er ikke en liten fylletabbe, dette er utroskap. Jeg hadde ikke akseptert det.
En ting er å like at andre flørter, og flørte litt tilbake, fordi man like oppmerksomheten. Det er noe helt annet å råkline med en annen enn kjæresten. Da har man passert en grense med god margin.

Anonymkode: 9a3ea...b39

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette er ikke en liten fylletabbe, dette er utroskap. Jeg hadde ikke akseptert det.
En ting er å like at andre flørter, og flørte litt tilbake, fordi man like oppmerksomheten. Det er noe helt annet å råkline med en annen enn kjæresten. Da har man passert en grense med god margin.

Anonymkode: 9a3ea...b39

Det er nøyaktig det jeg føler og. Og jeg reagerer så innmari på at han tar så lett på det! Han har jo ikke en gang påspandert meg en jævla blomst eller et kort en gang! Bare prøver å glatte over og vente på at det dårlige humøret mitt går over av seg selv!

• Liker 9
Skrevet
Forundret.. skrev (28 minutter siden):

Jeg tror ikke at jeg hadde klart å ha et bra forhold med ham igjen om jeg var deg. 

Nei, jeg er redd at jeg vil bli spist opp innvendig av mistanke og sjalusi om vi går tilbake til hverandre. For om det virkelig er slik at den eneste grunnen til at det skjedde er at han hadde muligheten så blir jeg bare sittende nervøst og vente på at det samme skal gjenta seg…

• Liker 9
Skrevet

Om du vasker ned et fremmed sted og finner masse fremmed hår... er det første du tenker virkelig utroskap? Det er en fremmed leilighet som må vaskes, og den skal vaskes av en grunn: den er ikke ren etter de forrige som bodde der?

Anonymkode: 7385d...634

• Liker 2
Skrevet

Det her går ikke. Han var utro, og han har ikke engang lagt seg flat. Det skjedde nok mer enn det han fortalte.

Jeg har alltid tenkt at "jeg hadde et øyeblikk med svakhet/var svak i et øyeblikk" er en utrolig dårlig unnskyldning for utroskap. De fleste av oss går ikke rundt og må holde oss 'sterke' for å ikke være utro. 

På tide å avslutte forholdet. Dette blir for dumt. 

Anonymkode: 9600f...f9a

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om du vasker ned et fremmed sted og finner masse fremmed hår... er det første du tenker virkelig utroskap? Det er en fremmed leilighet som må vaskes, og den skal vaskes av en grunn: den er ikke ren etter de forrige som bodde der?

Anonymkode: 7385d...634

Den var vasket ned før han dro dit med innbo. 

• Liker 3
Skrevet

Det her går ikke. Han var utro, og han har ikke engang lagt seg flat. Det skjedde nok mer enn det han fortalte.

Jeg har alltid tenkt at "jeg hadde et øyeblikk med svakhet/var svak i et øyeblikk" er en utrolig dårlig unnskyldning for utroskap. De fleste av oss går ikke rundt og må holde oss 'sterke' for å ikke være utro. 

På tide å avslutte forholdet. Dette blir for dumt. 

Anonymkode: 9600f...f9a

Ikke sant. Hadde han sagt at det skyldtes noe i ekteskapet han har følt på men jeg ikke var klar over, -da hadde vi hatt noe å jobbe med. Men når han sier det skyldtes ene og alene at han fikk muligheten, helt uavhengig av meg, da er det jo han som er problemet? 

• Liker 7
Skrevet

Det er mange røde flagg her. Dump. 

Anonymkode: e630a...d18

• Liker 7
Skrevet

Her hadde jeg slått fullste dog av, uten drama eller noe som helst. Jeg ville ikke gitt ham en eneste unnskyldning til å bruke ovenfor venner og familie, som "jamen du ser jo hvor sykt dramatisk hun er, er jo ikke rart jeg ble fristet av ei dame i godt humør". Han høres ut som en drittsekk, så jeg ville ikke blitt overrasket om han dro en slik linje! 

Jeg kan love deg at du vil oppnå langt mer anger hos han hvis du kutter ham ut tvert og går med hevet hode, sikker på deg selv, enn om du gjør det langdratt og med spørsmål og mas og gråt. La ham se hvilken dronning han har mistet, han kommer til å komme krypende tilbake om et par måneder og be om tilgivelse på sine knær (men du fortjener jo selvsagt langt, langt bedre og bør aldri se deg tilvake) 

Anonymkode: f3941...db9

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her hadde jeg slått fullste dog av, uten drama eller noe som helst. Jeg ville ikke gitt ham en eneste unnskyldning til å bruke ovenfor venner og familie, som "jamen du ser jo hvor sykt dramatisk hun er, er jo ikke rart jeg ble fristet av ei dame i godt humør". Han høres ut som en drittsekk, så jeg ville ikke blitt overrasket om han dro en slik linje! 

Jeg kan love deg at du vil oppnå langt mer anger hos han hvis du kutter ham ut tvert og går med hevet hode, sikker på deg selv, enn om du gjør det langdratt og med spørsmål og mas og gråt. La ham se hvilken dronning han har mistet, han kommer til å komme krypende tilbake om et par måneder og be om tilgivelse på sine knær (men du fortjener jo selvsagt langt, langt bedre og bør aldri se deg tilvake) 

Anonymkode: f3941...db9

Åh, tusen takk! Dette rådet tar jeg rett til meg! 👑

• Liker 19
Skrevet

Selvfølgelig har det ikke noe med DEG å gjøre. Du var jo ikke der, han er en voksen mann som må stå for egne handlinger. Forstår ikke hvorfor han nevner det en gang

Anonymkode: 80737...3e3

• Liker 10
Skrevet

Det er mange røde flagg her. Dump. 

Anonymkode: e630a...d18

Ja? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig har det ikke noe med DEG å gjøre. Du var jo ikke der, han er en voksen mann som må stå for egne handlinger. Forstår ikke hvorfor han nevner det en gang

Eller.. jeg forstår jo hvorfor han sier det. Det er for å manipulere situasjonen og så tvil i deg. Tvil rundt ansvaret. Tvile på deg selv. Dersom du er med på å ta ansvaret er det topp for han 🙄

• Liker 9
Skrevet

Høres vel ut som om det ble litt løk-dypping også her.

Anonymkode: c9f6d...8f1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...