Ephemera Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg har blad-dilla... seriøst... Jeg kan knapt gå innom en butikk uten å få lyst til å kjøpe et blad. Har faktisk ikke tid til å lese alle engang, men jeg bare MÅ ha dem. Ligger vanligvis ca. en måned på etterskudd med bladene Jeg abonnerer på Det Nye, Shape Up, Elle, Henne og I Form. I tillegg har jeg nettopp kjøpt det nye magasinet Red. Kamille har jeg greid å styre unna (foreløpig ). Det hender også at jeg kjøper Woman, Tique og Mag... mest for lett underholdning og moter. Av og til kjøper jeg KK. (Føler heldigvis ingen trang til å kjøpe Allers, Hjemme og Norsk Ukeblad ). Hva synes dere om de ulike bladene og hvilke aldersgrupper mener dere de ulike er beregnet for?
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Jeg abonnerer kun på Elle, og leste at de henvender seg til jenter under 30 år. Vel, jeg er 36 år og synes Elle er best på ukomplisert, glossy underholdning. Henne og KK kjøper jeg sporadisk, og de passer nok for en litt eldre målgruppe. Det kryr jo av nye blader nå. Har kjøpt både Woman, Cosmo, Red og Kamille, men ingen av disse frister til gjenkjøp. Jeg burde vel være i målgruppen til Kamille, men dette bladet synes jeg var veldig kjedelig både i layout og innhold.
Ephemera Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Er 35 år jeg også, og trodde jeg var unormal som synes Henne er et litt for "voksent" blad... Men da er vi to Grunnen til at jeg abonnerer på det, er at jeg gikk på et velkomsttilbud... Favorittbladet mitt er faktisk gode, gamle Det Nye - med Shape Up på andreplass.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Når jeg kjøper slike blader, er det for å kunne slappe av og bli underholdt. Henne har jo mange repotasjer om kvinner i krigsherjede land osv, kombinert med skjønnhet og moter. Jeg vil gjerne ha enten eller, ikke begge deler i et glossy magasin. Vil jeg fordype meg i tyngre repotasjer o.l, velger jeg bøker, aviser eller tidsskrifter.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Jeg er 19 år, og syns at Mag og InSide er for de som er litt yngre enn meg, selv om jeg vel egentlig er ment til å være i målgruppen.. Jeg liker best Det Nye.. Woman og Cosmopolitan funker også, men syns de skriver mye teit innimellom..
Gjest Gitte Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 jeg er 20. abonnerer på Det Nye, kjøper av og til Henne og Elle. Mag, Inside, Cosmopolitan etc syns jeg er for dårlige blad. Veldig mye dårlig i de bladene.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Jeg bestemte meg for å prøve et abonnement på KK, men jeg kommer ikke til å fornye det. Det tar meg fem minutter å se igjennom det og så er jeg ferdig med det likosm...... Tror jeg skal bestille meg Det Nye istedet for!
inar Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Har lenge lest KK, men ikke vært helt fornøyd, det er for lett lest liksom. Så kjøpte jeg Kamille, og det skal jeg kjøpe igjen, mye mer å lese. Ellers bare må jeg ha D.... Må ha med litt sladder og trender og sånn.
Dødspingvinen Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Jeg går så fort lei av de forskjellige jeg. Har tidligere hatt KK og Det Nye, men nå er jeg lei av de. Lester mest Henne nå. Ellers kjøper jeg Marie Claire(som kan anbefales) eller Cosmopolitan., Disse kjøper jeg bare Engelsk/amerikansk versjon abv. Liker ikke de norske versjonene.
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2005 #11 Skrevet 23. september 2005 Kjøper ikke så ofte blader, men det hender. I sommer hadde jeg blad periode, og da fant jeg ut at grunnen til at jeg kjøper lite blader er fordi jeg synes det står litt interresant og mest uinterresant i dem. ShapeUp er vel det bladet jeg har kjøpt mest gjennom tidene, og så leser jeg en del ViMenn da for det kjøper kattemannen i perioder, og det er faktisk ganske bra. Red har jeg ikke sett i bladhyllene her en gang.
-Fisken- Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Jeg med mine 17 år, foretrekker Det Nye. In Side kan være greit om jeg ikke orker å lese noe "ordentlig", men mer sånn dilldall og tullegreier.
Tusseline Skrevet 23. september 2005 #13 Skrevet 23. september 2005 Det Nye eller ELLE går det mest i her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå