AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Drama her og drama der. Jeg blir helt sliten. Jeg har fra før av ptsd, og jeg prøver hele tiden finne ro og glede. Men så skal folk hele tiden bli snurt for småting og lage styr, noen lager drama fordi de syntes det er gøy (de har sagt det selv). Føler folk liker å dvele i mørket og smerte for å oppsøke dette her Dette handler ikke noe om hvilket type miljø jeg vanker i, det er snakk om familie og mange forskjellige miljøer jeg var vært i gjennom livet, det er ALLTID mange som elsker drama, og ikke minst sladder kjeder de seg??? Kan man ikke bare leve fredfullt og være hyggelige mot hverandre 🙄 Anonymkode: d5b60...730 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Folk kjeder seg og trenger litt spenning i hverdagen. Samme som her inne. Anonymkode: fc434...aee
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Lavt utdanna folk. Har som regel for lite å gjøre. Anonymkode: 3ab36...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Drama her og drama der. Jeg blir helt sliten. Jeg har fra før av ptsd, og jeg prøver hele tiden finne ro og glede. Men så skal folk hele tiden bli snurt for småting og lage styr, noen lager drama fordi de syntes det er gøy (de har sagt det selv). Føler folk liker å dvele i mørket og smerte for å oppsøke dette her Dette handler ikke noe om hvilket type miljø jeg vanker i, det er snakk om familie og mange forskjellige miljøer jeg var vært i gjennom livet, det er ALLTID mange som elsker drama, og ikke minst sladder kjeder de seg??? Kan man ikke bare leve fredfullt og være hyggelige mot hverandre 🙄 Anonymkode: d5b60...730 Du får lage drama tilbake da. Anonymkode: cc8de...e11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Drama her og drama der. Jeg blir helt sliten. Jeg har fra før av ptsd, og jeg prøver hele tiden finne ro og glede. Men så skal folk hele tiden bli snurt for småting og lage styr, noen lager drama fordi de syntes det er gøy (de har sagt det selv). Føler folk liker å dvele i mørket og smerte for å oppsøke dette her Dette handler ikke noe om hvilket type miljø jeg vanker i, det er snakk om familie og mange forskjellige miljøer jeg var vært i gjennom livet, det er ALLTID mange som elsker drama, og ikke minst sladder kjeder de seg??? Kan man ikke bare leve fredfullt og være hyggelige mot hverandre 🙄 Anonymkode: d5b60...730 Slik jeg har forstått det tror folk at de er flinke til å lage drama. Du får lage noe som topper dramaet deres. Anonymkode: cc8de...e11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Jeg prøver å unngå de som lager mest drama og liker å «røre i gryten». Har noen sånne på jobb, som alltid henger ved kaffemaskinen og enten sprer rykter eller lytter for å få med seg alt….🙈 Anonymkode: 2d6a5...2cc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får lage drama tilbake da. Anonymkode: cc8de...e11 Det er jo veldig matnyttig Jeg unngår drama så godt jeg kan. Om noen skaper drama i min nærhet, er jeg god på å dempe folk. Holder meg alltid like rolig, stiller konkrete spørsmål, lar meg ikke suge inn i elendige måter å kommunisere på, ber dem puste med magen og så kan vi snakke når de har roet seg ned. Noen lever for å skape drama, og da tenker jeg at de har store problemer med eget følelsesliv. Anonymkode: a0d53...760
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Drama her og drama der. Jeg blir helt sliten. Jeg har fra før av ptsd, og jeg prøver hele tiden finne ro og glede. Men så skal folk hele tiden bli snurt for småting og lage styr, noen lager drama fordi de syntes det er gøy (de har sagt det selv). Føler folk liker å dvele i mørket og smerte for å oppsøke dette her Dette handler ikke noe om hvilket type miljø jeg vanker i, det er snakk om familie og mange forskjellige miljøer jeg var vært i gjennom livet, det er ALLTID mange som elsker drama, og ikke minst sladder kjeder de seg??? Kan man ikke bare leve fredfullt og være hyggelige mot hverandre 🙄 Anonymkode: d5b60...730 Jeg prøvde å vær hyggelig/koselig mot en mannlige kollega på jobb og dette tolket vedkomne noe annet enn det som intensjonen var. Det blei ett hekkan på jobb og jeg blei utrolig såret siden vedkomne ikke spurte meg istedenfor å trekke inn sjefen osv. Anonymkode: b55ed...f66
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 Jeg er så lite dramatisk som det går an 😂. Har klart å bli dratt inn i noe greier noen veldig få ganger, men da har jeg kuttet kontakt med de det gjelder til slutt. Jeg prøver alltid først å være saklig og bli venner. Men det er som om det preller helt av på andre. De klarer ikke å se at to stk kan ha ulike syn på ting, og at løsningen ofte er å respektere det, gjøre kompromisser, og la ting ligge. Jeg hadde en venn en gang, hvor vi ble uvenner... lang historie. Det var ikke noe alvorlig. Jeg kan ikke skjønne at det skulle være så ille. Greit, det ble noe tull og misforståelser, men én dag må man bli ferdig med ting. Til slutt sa jeg som det var, at vi er uenige, det beste er å la det ligge, også får vi fokusere på noe annet. Vi skulle reise med en vennegjeng, og hadde alle betalt ganske mye penger for fly, hotell, booka billetter til div. Uten å si fra, møtte hn aldri opp, og hadde heller ikke avbestilt. Massevis av penger i dass bare fordi hn nekta å la ting ligge. Jeg syns det var litt i overkant dramatisk.😅 Jeg prøvde å ringe hn på avreisedagen, sendte meldinger osv, men hn la bare på og nekta å svare. Asså, jeg skjønner ikke. Anonymkode: bd4cc...d93
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 Uten at jeg vet hva slags drama det er snakk om, så tenker jeg at det eneste du egentlig kan gjøre er å forsøke å heve deg over det og ikke la det gå inn på deg. Du kan ikke endre andre mennesker, men du kan endre hvordan du reagerer, som igjen antagelig vil påvirke hvordan de reagerer sånn at dramaet dør ut. Anonymkode: 40801...79e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 Ingen av de jeg omgås liker drama. Jeg velger da venner og omgangskrets med omhu. Anonymkode: 25562...abf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Skrevet 23. august 2021 Derfor fins det dramaserier. Anonymkode: 63884...a44
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. august 2021 #13 Skrevet 23. august 2021 Jeg er ikke spesielt glad i drama, men klarer liksom å rote meg bort i dumme situasjoner på grunn av dårlig impulskontroll og dårlige valg. Blir lei av det selv også, så det er ikke som om jeg liker det selv heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå