AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 En idiotisk ide endte i lilla hår… (Jeg er 40, og frem til nå er dette noe av det dummeste jeg har gjort.) Noen her inne som vet om en shampoo eller noe annet, som ikke resulterer i 3 mm kort sveis, som faktisk fjerner fargen? Jeg brukte en washout- farge fra Live. Håper noen kan komme med gode tips og råd får jeg skremmer alle i nabolaget😳 Anonymkode: 55ce1...729 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Hårfarge kan jeg lite om, men er det ikke mulig å vaske ut noe og farge det mørkt? Anonymkode: 36f67...373 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Har et tips før du får fisket det Om du skal ut døra, lag en stram dott nederst i nakken og ta på deg caps 😅 Da syntes bare den lille dotten i nakken, der kan du ha et sjal over. Dette gjorde jeg 😂 Men lilla.... hmm.. man må vell tenke fargekartet, og gå for motsatt farge på sirkelen Men jeg bare dro til Vita og viste frem mitt hår (som var knasj rødt). Jeg fikk da avfarging, bleking og en vanlig farge i motsatt tone som rødt, altså en kald farge 🙈 Og det funka fjell 😍 kjøpte også en god fukt hårkur, som hjalp til at håret ikke ble totalt ødelagt. Kosta meg 700 kr. Men fortsatt myyyyye billigere enn hos frisør! Om du går på Vita, ta gjerne med deg pakningen med lilla farge, de ser på innholdet og vet hva som vil hjelpe! Anonymkode: 2ebed...87a 1
Kratt_ Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 https://www.healthline.com/health/stripping-hair#stripping-hair-color-at-home Står noen tips her 😊 Har også lest at head & shoulders tar vekk farge raskt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En idiotisk ide endte i lilla hår… (Jeg er 40, og frem til nå er dette noe av det dummeste jeg har gjort.) Noen her inne som vet om en shampoo eller noe annet, som ikke resulterer i 3 mm kort sveis, som faktisk fjerner fargen? Jeg brukte en washout- farge fra Live. Håper noen kan komme med gode tips og råd får jeg skremmer alle i nabolaget😳 Anonymkode: 55ce1...729 Denne vil gå ut i vask etter noen vask så gi det et par uker, hvis du begynner å bleke eller farge over det så vil du skade håret ditt. Du kan kjøre på med rensekurer på håret for å få det fortere ut, bruk eventuelt renseshampo eller søk opp kjerringråd, men bare ikke få panikk å gjør situasjonen verre. Anonymkode: 45214...54e 6
Ardwinna Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Jeg synes du bare skal stå for det du har gjort, og bære hårfargen med stolthet Hvis noen spør hvorfor, så bare si at du hadde lyst. Det er evig god nok grunn. Hårfargen vaskes ut, håret vokser ut og dette kommer til å være en morsom historie om noen år. No big deal! 18
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 Bilde? 😀 Jeg synes at nå som du har gått for det, så la den være der en liten stund. Du kan jo ta på en matchende hatt eller noe, men ja vel la folk stirre litt da. 💁♀️ Jeg har klipt håret mitt selv kort, og tro meg jeg kan ikke klippe hår! I bestefall synes folk du er en kreativ og morsom person. Det er lov! Anonymkode: a8533...e5e 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Dette er vel skoleeksempelet over noe annet som viser at det er lurt å gå til en faglært frisør når man skal fikse håret… Så… gå til en frisør og få det ordnet opp. De er godt vant til å måtte gjøre oppretting av hjemmeulykker. Så går du dit heretter kan du unngå slike kriser i framtida. Anonymkode: ce630...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er vel skoleeksempelet over noe annet som viser at det er lurt å gå til en faglært frisør når man skal fikse håret… Så… gå til en frisør og få det ordnet opp. De er godt vant til å måtte gjøre oppretting av hjemmeulykker. Så går du dit heretter kan du unngå slike kriser i framtida. Anonymkode: ce630...d4f Frisører gjør jo bare det kunden ber om, så det hadde jo ikke hjulpet. Anonymkode: 2ddf7...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 Om å ende med lilla hår er den største feilen en har gjort i en alder av 40, så ligger du tross alt godt an Anonymkode: 8e5cf...177 28
VOX Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 Om du har rukket å bli 40 år , og dette er det dummeste du har gjort, synes jeg du skal gratulere deg selv høytidig og gå smilende ut med ditt lilla hår. Vedder på at det går helt fint . 20
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Avfarging? Og deretter farge over med en meir naturlig mørke farge? Vær forsiktig med bleking, kan gjøre ting være. Anonymkode: 3dfd8...632 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #14 Skrevet 21. august 2021 😄 Jeg synes det høres flott ut! Men jeg veit hvordan du føler det nå åså. Om du ikke har en skjoldete farge så gå ut som du er! 😍 Anonymkode: d08da...91a
BensinPåBålet Skrevet 21. august 2021 #15 Skrevet 21. august 2021 Her er er bilde av katastrofen… Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ser ut som den stygge søsteren til Madam Mim… 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 Den type farge går vel ut temmelig raskt? Jeg farger håret mitt rosa med Live for en stund siden, og der var helt ute etter to vask. Anonymkode: f3e2d...357
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 BensinPåBålet skrev (3 minutter siden): Her er er bilde av katastrofen… Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ser ut som den stygge søsteren til Madam Mim… Det der var jo ikke ille 😊 Anonymkode: d08da...91a 18
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 56 minutter siden, Kratt_ said: https://www.healthline.com/health/stripping-hair#stripping-hair-color-at-home Står noen tips her 😊 Har også lest at head & shoulders tar vekk farge raskt. Det tar iallefall manic panic rimelig fort. Det er ikke så mørk lilla da TS. Jeg hadde kjørt et par runder head&shoulders og så prøvd å farge over. Anonymkode: 0ba28...422 1
VOX Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 Tull, det der er ikke mye krise. Ta helga du. 3
BensinPåBålet Skrevet 21. august 2021 #20 Skrevet 21. august 2021 VOX skrev (2 minutter siden): Tull, det der er ikke mye krise. Ta helga du. Hehe… Nå ble jeg faktisk skikkelig glad for den tilbakemeldingen😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå