Gjest brunetten_ i.i. Skrevet 22. september 2005 #1 Del Skrevet 22. september 2005 au au au auuuuu... Når jeg går så halter jeg, for jeg har så vondt i akilessen (skrives det sånn?). Dette startet på dagen i går. Har kjeeempe vondt i dag. I tillegg til dette har jeg benhinnebetennelse. Så jeg må roe ned med treningen. Men så våknet jeg i natt at jeg hadde kramper i leggen. Jeg skrek nesten av smerter i natt. Guri, hva er dette da? Nå virker det som om leggene mine er helt på tur. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #2 Del Skrevet 22. september 2005 Et kjerringråd som i alle fall tar knekken på krampene, er å komme seg opp avsengen og stå, helst på noe kaldt. Jeg er ganske plaget med leggkramper om natten og har alltid en frossen tue i frysen, som jeg henter frem og står på til det går over. Tar bare et par minutter. Kan desverre ikke svare på det andre du spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 22. september 2005 #3 Del Skrevet 22. september 2005 Stakkar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 22. september 2005 #4 Del Skrevet 22. september 2005 Vel, ja...kan prøve det hvis det skjer igjen. J***** vondt var det i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 22. september 2005 #5 Del Skrevet 22. september 2005 Stakkar.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå