Gå til innhold

Stem med hjertet, stem rett, nå må Erna og dagens regjering bort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stem rett og stem med hjertet, nå må denne dagens regjering vekk, stem venstresiden, men ikke mdg.

for meg går stemmen til rødt og Bjørnar moxnes 🥰🥰

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor Rødt og ikke SV? 

• Liker 2
Skrevet
Leonora99 skrev (3 minutter siden):

Stem rett og stem med hjertet, nå må denne dagens regjering vekk, stem venstresiden, men ikke mdg.

Ikke stem med hodet altså...

• Liker 33
Skrevet
stan skrev (1 minutt siden):

Hvorfor Rødt og ikke SV? 

Pga jeg er mer enig med rødt enn sv

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Rødt har fått min stemme også :)

Skrevet
Isambard skrev (Akkurat nå):

Ikke stem med hodet altså...

Jo absolutt med hodet, derfor jeg skrev så Erna og dagens regjering forsvinner 👌

• Liker 3
Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Rødt har fått min stemme også :)

Supert 😊 

tror rødt kommer til å gjøre et bra valg i år, virker som mange har fått opp øynene på hvordan Erna og dagens regjering har rasert Norge og kun gir penger og goder til de rikeste og gir faen i de som ikke har til smør på bordet 😢

• Liker 9
Skrevet
Leonora99 skrev (9 minutter siden):

Supert 😊 

tror rødt kommer til å gjøre et bra valg i år, virker som mange har fått opp øynene på hvordan Erna og dagens regjering har rasert Norge og kun gir penger og goder til de rikeste og gir faen i de som ikke har til smør på bordet 😢

Jøss. Jeg regner med at Erna ryker ut. Det er greit nok for meg. Egentlig er jeg litt lei og kan tenke meg nye koster. Støre f.eks. 

Underlig at folk med glatt ansikt kan si at "Norge er rasert". Ja, forskjellene har økt, men mest fordi verdens børser har gått opp, helt utenfor Ernas kontroll.

Man finner noen eksempler på kutt, men det store bildet er at Erna bare har kjørt på med offentlige utgifter. Offentlig sektor har est ut til 65% av bnp. I det bilde er formueskatten null og niks. Det vil ikke forandre mye om den blir doblet eller fjernet.

Turbokapitalisme? Ikke akkurat.

• Liker 11
Skrevet
Leonora99 skrev (6 timer siden):

Supert 😊 

At de kun gir til de rikeste stemmer ikke. Faktisk har andelen av BNP som går til offentlige tjenester og trygder økt under denne regjeringen, faktisk mer enn det økte under de rødgrønne. Inntektsforskjellen har økt med 0,0009 poeng på GINI-skalaen, en ubetydelig økning som fortsatt innebærer at Norge har lavest inntektsforskjeller i Europa.

Får Rødt gjennomført sin politikk med å åpne grensene for flere flyktninger, rasere næringslivet med skatteøkninger og legge ned oljenæringen kan vi vinke farvel til velferdsstaten, for deres politikk er ekstremt farlig og økonomisk uansvarlig.

• Liker 30
Skrevet

Jeg stemmer med hjertet og hjernen. Heia Erna!

• Liker 21
Skrevet

Norge har seilt gjennom en forferdelig pandemi, med veldig lave dødsfall og uten skader for norsk økonomi. Landet går som det suser. Hvorfor endre noe?

Jeg er hverken rød eller blå, men kunne vi ikke ha et "Gi faen, a?!"-parti, som var sånn: "La oss ikke endre noen, la oss bare, gi faen, a?!". Alle disse fjottete ubetydelige endringene i regler gavner ingen. Om jeg får 1500 mer eller mindre i skatt er jo rivende likegyldig. 

Gi faen i nye oljeborringer, gi faen i skatteendringer, gi faen i å endre fylkene, gi faen i å endre noe. La bare alt putre å gå. 

• Liker 7
Gjest Loublover
Skrevet

"Hvis du ikke er rød når du er 15 har du intet hjerte! Men er du rød når du er 30 har du ingen hjerne!"

Skrevet
Leonora99 skrev (På 21.8.2021 den 20.04):

Jeg stemmer med fornuften og da får Rødt aldri mitt stemme. Stemmer man med hjertet får man bare kaos, bestående av MDG og Rødt.

• Liker 8
Skrevet
Leonora99 skrev (På 21.8.2021 den 20.11):

Supert 😊 

Erna har ikke rasert Norge :) Ikke kjøp løgnene du får servert fra Rødt og de andre på venstresiden :) Jeg har det mye bedre de siste 8 årene enn jeg hadde det med Jens og jeg er ikke blant ''de rikeste''.

• Liker 9
Skrevet
Leonora99 skrev (På 21.8.2021 den 20.04):

Stemmer med hodet

• Liker 5
Skrevet
Leonora99 skrev (På 21.8.2021 den 20.11):

Supert 😊 

Har du noe som underbygger disse grove påstandene?

• Liker 5
Skrevet
Loublover skrev (1 time siden):

"Hvis du ikke er rød når du er 15 har du intet hjerte! Men er du rød når du er 30 har du ingen hjerne!"

En som ikke er sosialist før han fyller 40 år, har intet hjerte. Den som er sosialist etter å ha fylt 40 år, har ingen hjerne

- Churchill 

du tenkte på?

• Liker 2
Skrevet

Jeg brenner meg mindre når jeg bruker hodet fremfor hjertet :sleep:

Skrevet

Bra dere presiseres at dere stemmer med hjertet. For det er jo ingen med hjernen i behold som kan stemme på Rødt.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...