Gå til innhold

Ikke hørt noe fra date, si ja til en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bedt ut av en mann om å møtes i dag, han spurte meg for noen dager siden. Vi har møttes et par ganger før, han er veldig opptatt og syns ikke han er god til å prioritere avtaler, mens det er veldig viktig for meg. Har ikke hørt noe fra han og er nå bedt ut av en annen kjekk fyr, er det innafor å si ja? Antar jeg ikke hører noe nå som kl er 20, blir jo for sent å finne på noe nå. 

Anonymkode: d60e0...7e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har bare møtt han andre og ikke forpliktet deg på noen måte.

Anonymkode: a6ce5...06d

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, du har bare møtt han andre og ikke forpliktet deg på noen måte.

Anonymkode: a6ce5...06d

👍🏻

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er helt innafor. 

Skrevet

Om du vurderer å gå med en annen, gir vel svaret seg selv? Hvorfor i alle dager skulle du gå ut med en du allerede har erstattet😂

Anonymkode: eacb7...f79

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 15101...bf8

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 15101...bf8

Har fremdeles ikke hørt noe fra opprinnelige daten, droppet å møte han nye siden han ville møtes så sent, så da ble det ingen date på meg 🙈

• Liker 2
Skrevet

Er egentlig litt komisk. Vi har ikke hatt sex enda og det skulle endres på denne helgen. Han klarte knapt holde hendene unna meg siste møte og jeg sa desto mer å glede seg til helgen ;). En mann som blir stille FØR sex kan ikke ha vært særlig interessert. Trenger en pause fra dating merker jeg, er så sliten av dette med at de forsvinner ut av det blå og vær så god neste, skjedd med 15 menn siden jeg ble singel 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er egentlig litt komisk. Vi har ikke hatt sex enda og det skulle endres på denne helgen. Han klarte knapt holde hendene unna meg siste møte og jeg sa desto mer å glede seg til helgen ;). En mann som blir stille FØR sex kan ikke ha vært særlig interessert. Trenger en pause fra dating merker jeg, er så sliten av dette med at de forsvinner ut av det blå og vær så god neste, skjedd med 15 menn siden jeg ble singel 

Ja det må stå på interessen, for det er den eneste dimensjonen menn skal vurderes ut fra. Men det er jo bare deg selv du forteller dette til, så du får nå leve med det.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det må stå på interessen, for det er den eneste dimensjonen menn skal vurderes ut fra. Men det er jo bare deg selv du forteller dette til, så du får nå leve med det.

Du tror interesserte menn avstår sex fra en dame de syns er veldig attraktiv? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

skjedd med 15 menn siden jeg ble singel

Det er jo et betydelig antall. Så mange at det må gå an å trekke konklusjoner,  og kanskje gjøre noen justeringer i kursen?

Anonymkode: 0ed90...4df

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo et betydelig antall. Så mange at det må gå an å trekke konklusjoner,  og kanskje gjøre noen justeringer i kursen?

Anonymkode: 0ed90...4df

Ja, det er merkelig. De bare forsvinner plutselig etter at de var veldig interessert og tatt initiativ til å treffes rett før. Antar de møtte noen andre de likte bedre. Har vært noen som ikke forsvinner og som har vært forelsket i meg så tror ikke det er noe galt jeg gjør. Blitt så vant til at de spør om å treffes før de forsvinner at jeg har sluttet å reagere på det, tok det tungt i starten men heldigvis ikke nå lenger.

• Liker 1
Skrevet

Eller de ber meg ut og jeg følger opp å hører når vi skal møtes, så sier de et klokkeslett og så hører jeg ikke noe mer når det er tid for å treffes. Da har jeg skrevet at det var hyggelig å bli kjent men slik oppførsel er ikke særlig hyggelig, så ignorerer de det jeg skrev og bytter samtaleemne. Det er på dette tidspunktet jeg blokkerer dem. Tror kanskje at jeg er for snill og de forventer at de kan behandle meg uten respekt og slippe unna med det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Antar de møtte noen andre de likte bedre.

Jeg synes også det høres mest sannsynlig ut, men med 15 (!!) tilsvarende episoder er det nok heller litt variasjon av årsaker. F.eks. har du han som var så nervøs at han trodde han skulle besvime på vei til date. Denne karen var heldigvis tøff nok til å bite det i seg, men det er ikke så vanskelig å forestille seg at en som feiger ut også er for feig til å ringe og unnskylde seg og be om et nytt forsøk.

Skrevet
11 minutter siden, so_what said:

Jeg synes også det høres mest sannsynlig ut, men med 15 (!!) tilsvarende episoder er det nok heller litt variasjon av årsaker. F.eks. har du han som var så nervøs at han trodde han skulle besvime på vei til date. Denne karen var heldigvis tøff nok til å bite det i seg, men det er ikke så vanskelig å forestille seg at en som feiger ut også er for feig til å ringe og unnskylde seg og be om et nytt forsøk.

Det skal sies at det er 15 stk på 2 år, men er fremdeles mange. Tar utgangspunkt i at når noen ber meg ut og virker veldig interessert så blir ikke daten noe av. Er alltid det samme at de overser meldingen og later som ingenting, så skjønner disse mennene har veldig lite respekt for meg. Er lur å blokker alle nå da, blokkerte ikke før og da kom de ofte snikende tilbake. Hadde noen unnskyldt seg hadde jeg kanskje gitt det en ny sjans om unnskyldningen var genuin

Skrevet

Han dater garantert flere han også, dermed blir det ikke mye oppmerksomhet på hver.

Anonymkode: e7923...bd6

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han dater garantert flere han også, dermed blir det ikke mye oppmerksomhet på hver.

Anonymkode: e7923...bd6

Ja, jeg dater bare en av gangen så blir ikke å møte han igjen. Når jeg sa ja i går var det bare fordi jeg skjønte det var over når jeg ikke hørte mer

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 19.56):

Ble bedt ut av en mann om å møtes i dag, han spurte meg for noen dager siden. Vi har møttes et par ganger før, han er veldig opptatt og syns ikke han er god til å prioritere avtaler, mens det er veldig viktig for meg. Har ikke hørt noe fra han og er nå bedt ut av en annen kjekk fyr, er det innafor å si ja? Antar jeg ikke hører noe nå som kl er 20, blir jo for sent å finne på noe nå. 

Date flere til en av de vil noe mer.

Anonymkode: ff0ca...c82

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er lur å blokker alle nå da, blokkerte ikke før og da kom de ofte snikende tilbake. Hadde noen unnskyldt seg hadde jeg kanskje gitt det en ny sjans om unnskyldningen var genuin

Vanskelig å unnskylde seg om man er blokkert. Men ja, shame on you if you fool me once etc...

Trist at du skal oppleve dette gang på gang. Dersom du må eksplisitt liste "dukker faktisk opp til avtalt date" under kriteriene når du beskriver drømmemannen, har verden kanskje endret seg et steg eller to i gal retning 😐

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, so_what said:

Vanskelig å unnskylde seg om man er blokkert. Men ja, shame on you if you fool me once etc...

Trist at du skal oppleve dette gang på gang. Dersom du må eksplisitt liste "dukker faktisk opp til avtalt date" under kriteriene når du beskriver drømmemannen, har verden kanskje endret seg et steg eller to i gal retning 😐

Ja, er det fool me once greiene som er årsaken. Gitt sjanser før og brent meg. Ja, det er kjedelig, og kjipt å kjenne på den manglende respekten de har ved å ignorere når jeg sier det var lite hyggelig at de ikke ga lyd fra seg. Det positive er at slike menn gjør meg veldig utrygg, så jeg mister interessen umiddelbart selv om jeg kan være lei meg et par dager etterpå :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...