AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Jeg har bursdag om noen mnd og begynner å gruer meg til FB bursdagen! Jeg har lite sosialt nettverk og ingen venner så FB bursdag er helt forferdelig. Jeg er lite aktiv på FB i det hele tatt, har sikkert ikke vært pålogget på 7-8 mnd nå, men ønsker å ha FB bare så jeg ikke faller helt utenfor. Tidvis er jeg mer aktiv Siden jeg er så lite aktiv så regner jeg ikke med å få mer enn 10-12 hilsner på bursdagen min i år, har aldri hatt mer enn 30. Div folk jeg er venner med på FB får jo 100 - 200-300 ++ bursdagshilsner. Er det mulig å sku av så det ikke kommer melding om at xxx har bursdag i dag? Ser det er valg om å gjøre seg inaktiv på FB, noen som vet hvordan det fungerer, vil det stå i profilen at man er inaktiv? og er man automatisk aktiv igjen om man logger seg på? Anonymkode: e2d54...e74
Gjest Såpestykke Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Det er bare å sette seg inaktiv. Ingen får varsel om det, og profilen din blir borte til du logger på igjen. Hvis noen spør, er det bare å si du ønska en pause en stund.
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Du kan skru av slik at ingen ser at du har bursdag. 1
every woman Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Jeg har ikke hatt bursdagen min synlig på Facebook på mange år. Det er veldig enkelt å skjule den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå