Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å la håret vokse til det når maksimal lengde (om det så er til gulvet!). Er det noen her som har prøvd å la håret bli så langt som mulig? Hvor langt ble det? 🙂

Anonymkode: 0b759...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vurderer å la håret vokse til det når maksimal lengde (om det så er til gulvet!). Er det noen her som har prøvd å la håret bli så langt som mulig? Hvor langt ble det? 🙂

Mitt vokser ned til midt på rumpa, tror dette ofte er så langt som det kan bli for de fleste, i allefall har jeg aldri sett noen i det virkelige liv med så mye lengre hår men jeg kan ta feil, håret mitt vokser ca 10 cm i året, men når det begynner å nærme seg max lengde grodde det saktere, om det er normalt veit jeg ikke. :) Det begynner jo å bli litt slitsomt med hår du setter deg på, og du må bruke flette mye, så det ikke slites på eller floker seg. 

Hvordan er håret ditt? Nordisk hår eller er det krøllete osv? Dette påvirker hvor raskt og langt det vokser tror jeg. En venninne jeg har får ikke lengre hår enn til skuldrene, hun har fint nordisk hår. Nydelig hår men tror det er noe der.

Anonymkode: 17501...222

Skrevet

Håret mitt er veldig glatt og rett, men likevel ganske tykt. Hadde hår til midt på lårene for noen år siden, men fikk det plutselig for meg at jeg skulle klippe det opp til korsryggen. Angret noe så sinnssykt! Nå er det nesten til midt på lårene igjen, men vil ha det mye lenger 😀

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-22 den 1.50):

Håret mitt er veldig glatt og rett, men likevel ganske tykt. Hadde hår til midt på lårene for noen år siden, men fikk det plutselig for meg at jeg skulle klippe det opp til korsryggen. Angret noe så sinnssykt! Nå er det nesten til midt på lårene igjen, men vil ha det mye lenger 😀

ts

What?! 😄 Da har du jo helt syke hårgener, du er kanskje en av dem som får hår ned til bakken 😃 Om jeg var deg ville jeg virkelig sett hvor langt det kan bli! 😁 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

What?! 😄 Da har du jo helt syke hårgener, du er kanskje en av dem som får hår ned til bakken 😃 Om jeg var deg ville jeg virkelig sett hvor langt det kan bli! 😁 

Ja, jeg har egentlig lyst til det 😊 Stusser tuppene en gang hvert tredje år, og siden jeg nettopp har tatt av to centimeter, blir det ikke stuss før om tre år igjen. Regner med det kanskje har nådd anklene da - hvis det ikke slutter å vokse da….

ts

Anonymkode: 53177...2fb

Skrevet

Så langt hår er bare stygt. 

Anonymkode: 1672e...cbc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem bryr seg om hva du mener 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem bryr seg om hva du mener 😄 

Bare heve seg over det, som oftest misunnelse..😋 Jeg har hatt hår nesten ned til rumpa i alle de år(passer på å stusse det jevnlig) stritt og tykt🙂 er nå i midten av 20 årene. Jeg har alltid opp gjennom tiden, spesielt på skolen fått høre hvor fint hår jeg har. Husker vi skulle skrive positive ting til hverandre på noen papp tallerkener i forbindelse med MOT på u.skolen og da var det noen som hadde skrevet at jeg hadde utrolig fint hår!🙂❤️ spaaar, ts!😋

Anonymkode: 25133...e98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare heve seg over det, som oftest misunnelse..😋 Jeg har hatt hår nesten ned til rumpa i alle de år(passer på å stusse det jevnlig) stritt og tykt🙂 er nå i midten av 20 årene. Jeg har alltid opp gjennom tiden, spesielt på skolen fått høre hvor fint hår jeg har. Husker vi skulle skrive positive ting til hverandre på noen papp tallerkener i forbindelse med MOT på u.skolen og da var det noen som hadde skrevet at jeg hadde utrolig fint hår!🙂❤️ spaaar, ts!😋

Åå! Ja, jeg skal la det gro og gro😃 Har du vurdert å la håret ditt bli enda lengre?😊😊

ts

Anonymkode: 53177...2fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

:hallo: Helt enig.

• Liker 2
Skrevet
On 8/22/2021 at 1:50 AM, AnonymBruker said:

Håret mitt er veldig glatt og rett, men likevel ganske tykt. 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingenting i mot lengde selv så lenge det er tykt. Sånn bra: B8E51172-3FEB-47A2-8107-20C8D019C251.thumb.jpeg.cbef5bbda4503fa82fa936fb25ffdad9.jpeg

Er det tynnere enn det og ser ut som en pisk nederst så synes jeg det ikke ser særlig fint ut.

(Jeg selv har til halebeinet så ikke misunnelig. 😌)

Anonymkode: 7da2a...880

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...