Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å returnere en pakke hårfarge jeg kjøpte på Cubus i går, men det fikk jeg ikke fordi hårfarge var ikke forsikra. Hva mener de med det? Er de er redd for at jeg har tukla med hårfargen og at det skal skje noe med den neste som kjøper pakken?

På kvitteringa står det at det er bytte/returrett innen 30 dager, men ikke på badetøy/undertøy og parfyme.

Synes det var rart at jeg ikke kunne levere tilbake en pakke hårfarge som jeg var der å kjøpte i går. Har de lov til det da?

Ikke snakk om den store summen her, jeg barer lurer rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så merkelig... Synes de burde sagt at det ikke var returrett på hårfarge når du kjøpte den.

Ville skrevet en mail til Cubus.

Skrevet

Ja, kanskje jeg skal gjøre det.

Skrevet

Merkelig...

Da burde det jo ha vært en forsegling på pakka da...

Skrevet

Ja det burde det, men det var det ikke noe noen av de garnier-pakkene. Sjekka før jeg gikk til kassa.

Skrevet

Da er det jo et idiotisk krav - så lenge ingen fortalte deg at du ikke kunne bytte den da du kjøpte.

Skrevet

Er det ikke? Bytta inn en hårfarge på Cubus for ikke lenge siden jeg. Det gikk greit det :klø:

Skrevet
Er det ikke? Bytta inn en hårfarge på Cubus for ikke lenge siden jeg. Det gikk greit det :klø:

Jeg og. Selv om damen i kassen vred seg litt først, gikk det helt greit.

Skrevet

Du skal jo kunne bytte det inn når det ikke er spesifisert at det ikke er bytterett på det og at de ikke forsegler er jo dem sitt problem.

Så må det jo være opp til de om de vil sette den ut i hylla igjen eller ikke.

Ja til mail til Cubus Norge :)

Skrevet

Jeg ville for enkelhets skyld prøvd en annen cubusbutikk om du kan det.

Skrevet

Ja, skal prøve. Gir ikke opp SÅ lett.

At de ikke har forsikring skal vel ikke være mitt problem?

Som Nella sier, så får det være opp til dem om de vil sette den tilbake i hylla eller ikke.

Skrevet

Nå er det faktisk ingen som har rett til å bytte noe som helst (som det ikke er noe feil med vel å merke) kjøpt kontant i butikk, men de fleste tilbyr dette likevel på "trygge" varer, som en service til kundene. Hvorfor skal en butikk tape penger fordi du har kjøpt en farge du ikke vil ha likevel? Problemet blir, som man ser av denne tråden at en del butikker, selv innenfor samme kjede, ikke har like rutiner ved bytte av kosmetikk/farge etc. I utg.pkt er det skjelden man ønsker å ta inn igjen ting som teoretisk sett kan ha blitt tuklet med da det ikke kan selges videre. Det er ikke butikkens ansvar å forsegle, det er jo derfor de ikke bytter slike produkter! Det er en del som velger å tape igjen eskene fordi mange tømmer innholdet i fargepakkene og setter tilbake den tomme boksen. men tenk jobben med å åpne alle pakkene og forsegle hver eneste flaske oppi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...