Gå til innhold

God fuktighets/ansiktskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er straks ferdig med den jeg har nå, og kunne tenke meg å prøve noe nytt. Har normal til litt tørr hud (vinterstid), så trenger en krem som gir god fuktighet.

Hva er din favoritt for tiden?

:)

Endret av Coral
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica - Smooth skin care (?). Billig på strawberrynet.

Skrevet

Jeg har brukt Clinique Superdefense den siste tiden, og det funker superbra for min del!!

Clinique Superdefense

Jeg har tørr og ganske sensitiv hud, men denne synes jeg er veldig god. Akkurat passe fet, den trekker godt inn i huden men det kjennes at den gir mye fuktighet. Har ikke prøvd noe annet fra Clinique, har hørt at endel er misfornøyde med produkter derfra, men denne virker i hvert fall veldig bra på min hud!

Gjest Brunetten_
Skrevet

Jeg har fet/tørr hud (mest fet) og min favoritt er Dermalogica Active Moist.

Skrevet
Dermalogica - Smooth skin care (?). Billig på strawberrynet.

Skin Smoothing Cream regner jegmed du kanskje mente?! ;)

Den er kjempe god! Jeg bruker denne høst/vinter da jeg får tørrere hud. Huden blir myk og ser sunn ut!

Jeg liker også Shiseido The Skincare på pumpeflaske-fås til tørr,normal eller fet hud. Har faktisk prøv alle og alle gir mye fukt! Avene har en kjempe god krem til tørr/senibel hud som er veldig bra-og litt rimligere. husker ikke i farten hva den heter...Skal prøve å komme tilbake til det!

Ellers velger jeg andre merker som Clinique eller Decleor når jeg skal ha fuktighetskremer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...