AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Hvor jobber dere og hvordan fikk dere jobben? Gjerne fortell hvilken utdanning/erfaring dere hadde😊 Anonymkode: ae6f4...520
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Jeg har master i historie. Ved siden av studiene jobbet jeg deltid i et byrå som tekstforfatter/copywriter og lærte alt av SEO, annonsering o.l. på jobben. Fikk fast stilling som innholdsmarkedsfører etter studiene😊 Anonymkode: 68992...040 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Har bachelor i kommunikasjon og master i markedsføring. Har vært flink til å stille opp på muligheter som har dukker opp (frilansarbeid, holde presentasjon osv.) fikk derfor et godt internship, deretter en relevant sommerjobb i et annet firma, og deretter fast stilling i enda et firma. I sistnevnte jobbet jeg i et års tid mens jeg tok noen fag på siden. Så dro jeg til utlandet og tok master, hvor jeg jobbet litt frilans, og da jeg kom hjem igjen fra masteren fikk jeg tilbud om 100% kontraktbasert stilling (som må har blitt fast). Min nåværende arbeidsgiver sa at det var vesentlig for at jeg fikk tilbudet at de var imponert av hvor mye erfaring jeg hadde rukket å få mens jeg studerte. Anonymkode: ae595...5b9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har bachelor i kommunikasjon og master i markedsføring. Har vært flink til å stille opp på muligheter som har dukker opp (frilansarbeid, holde presentasjon osv.) fikk derfor et godt internship, deretter en relevant sommerjobb i et annet firma, og deretter fast stilling i enda et firma. I sistnevnte jobbet jeg i et års tid mens jeg tok noen fag på siden. Så dro jeg til utlandet og tok master, hvor jeg jobbet litt frilans, og da jeg kom hjem igjen fra masteren fikk jeg tilbud om 100% kontraktbasert stilling (som må har blitt fast). Min nåværende arbeidsgiver sa at det var vesentlig for at jeg fikk tilbudet at de var imponert av hvor mye erfaring jeg hadde rukket å få mens jeg studerte. Anonymkode: ae595...5b9 Må sies at her hadde jeg en del dårlig språk som jeg ikke får endret pga anonym bruker 😅 sorry Anonymkode: ae595...5b9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må sies at her hadde jeg en del dårlig språk som jeg ikke får endret pga anonym bruker 😅 sorry Anonymkode: ae595...5b9 Du er for streng med deg selv🥰. Men jeg er uansett imponert!👏👏 Anonymkode: 1fabe...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå