AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Så jeg lurer på om jeg kan bruke kontonummret til og finne personen, hn slettet seg med engang jeg hadde kjøpt av hn og får heller ikke tak i hn på et annet vis da hn ikke ga navnet. Hjelper banken deg med dette eller har de ikke lov? noen som vet? kan vel ikke politianmelde det heller uten navn, er snakk om 600kr, er ikke veldig mye, men jeg kan ikke sløse og i tillegg var det noen jeg trengte veldig i den klespakken, da den innholdt både høst dress, vinterjakke og vinterdress Anonymkode: ebbff...789
AliceNextDoor Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Selvfølgelig kan du anmelde det. Er det flere anmeldelser så er det likegyldig om du har betalt lite, det kan godt hende at antallet drar vesentlig mer opp i sum.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 strapaziert skrev (24 minutter siden): Selvfølgelig kan du anmelde det. Er det flere anmeldelser så er det likegyldig om du har betalt lite, det kan godt hende at antallet drar vesentlig mer opp i sum. Takk for svar. Så du kan anmelde uten navn? Anonymkode: ebbff...789
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Så du kan anmelde uten navn? Anonymkode: ebbff...789 Finn.no kan hjelpe politiet med personopplysninger Anonymkode: 42fb7...1f3
Tvist Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Banken kan også hjelpe politiet. Men banken vil nok ikke oppgi navn til deg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 takk for svar fikk tak i vedkommende på face, hn la seg flat, og penger er sendt tilbake Anonymkode: ebbff...789 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå