AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 har nettopp kjøpt meg en litt nyere bil, mere teknologisk bil en jeg hadde før. Hva betyr Automatisk hovedlyktjustering Automatisk hovedlykt med auto fjernlys Med Høyt Bremselys Med enkelt bakre tåkelys er en 2012 ford focus. Anonymkode: 6faf5...8eb
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Det betyr akkurat det som står. Automatisk hovedlyktjustering må du ha om det er xenon eller projektorlamper, det har vært standard i mange år. Det betyr at så lenge de fungerer trenger du aldri å tenke på å justere høyden på nærlysene. Automatisk fjernlys regner jeg med er en lyssensor som demper fjernlys ved motgående trafikk. Har det selv på min bil (ikke Ford) og det fungerer dårlig. Høyt bremselys er et krav i EU, det er et tredje bremselys som regel i bakvinduet. Enkelt tåkelys er også EU regler, noen andre markeder krever to tåkelys og to ryggelys mens i EU er det bare krav om et. Anonymkode: af9ce...eb0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det betyr akkurat det som står. Automatisk hovedlyktjustering må du ha om det er xenon eller projektorlamper, det har vært standard i mange år. Det betyr at så lenge de fungerer trenger du aldri å tenke på å justere høyden på nærlysene. Automatisk fjernlys regner jeg med er en lyssensor som demper fjernlys ved motgående trafikk. Har det selv på min bil (ikke Ford) og det fungerer dårlig. Høyt bremselys er et krav i EU, det er et tredje bremselys som regel i bakvinduet. Enkelt tåkelys er også EU regler, noen andre markeder krever to tåkelys og to ryggelys mens i EU er det bare krav om et. Anonymkode: af9ce...eb0 Takk for svar, så da er det høyt sannsynlig at jeg har xenon lykter? Anonymkode: 6faf5...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå