Gå til innhold

Spørsmål, om lystil bil, automatisk lys etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp kjøpt meg en litt nyere bil, mere teknologisk bil en jeg hadde før.

Hva betyr

Automatisk hovedlyktjustering
Automatisk hovedlykt med auto fjernlys
Med Høyt Bremselys
Med enkelt bakre tåkelys

er en 2012 ford focus.

Anonymkode: 6faf5...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr akkurat det som står. 

Automatisk hovedlyktjustering må du ha om det er xenon eller projektorlamper, det har vært standard i mange år. Det betyr at så lenge de fungerer trenger du aldri å tenke på å justere høyden på nærlysene.

Automatisk fjernlys regner jeg med er en lyssensor som demper fjernlys ved motgående trafikk. Har det selv på min bil (ikke Ford) og det fungerer dårlig.

Høyt bremselys er et krav i EU, det er et tredje bremselys som regel i bakvinduet.

Enkelt tåkelys er også EU regler, noen andre markeder krever to tåkelys og to ryggelys mens i EU er det bare krav om et.

Anonymkode: af9ce...eb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det betyr akkurat det som står. 

Automatisk hovedlyktjustering må du ha om det er xenon eller projektorlamper, det har vært standard i mange år. Det betyr at så lenge de fungerer trenger du aldri å tenke på å justere høyden på nærlysene.

Automatisk fjernlys regner jeg med er en lyssensor som demper fjernlys ved motgående trafikk. Har det selv på min bil (ikke Ford) og det fungerer dårlig.

Høyt bremselys er et krav i EU, det er et tredje bremselys som regel i bakvinduet.

Enkelt tåkelys er også EU regler, noen andre markeder krever to tåkelys og to ryggelys mens i EU er det bare krav om et.

Anonymkode: af9ce...eb0

Takk for svar, så da er det høyt sannsynlig at jeg har xenon lykter?
O1BmqZS.png.48c3b54f10edc03e407091146664faec.png

Anonymkode: 6faf5...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...