Gjest ~Capricorn~ ulogget Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Husker ikke hva som er mest vanlig, men mener det er forovervendt som er vanligst... Og har dette noe å si for manglende graviditet??
Peony Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Tror nok forovervendt livmor er vanligst, ja. Tror ikke det skal gjøre det noe mer vanskelig å bli gravid. Det er et par av de gravide her inne som har det, bl.a. Orkidéen - kanskje hun kan fortelle mer om det?
Gjest Xavia Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Det er riktig som Peony skriver. Det er foroverbøyd som er mest vanlig. Selv har jeg bakovervendt livmor, og har ikke problemer med å bli gravid.
Trampe Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Jeg har også bakovervendt livmor. Gynekologen min sier at det ikke har noe å si for det å bli gravid, men at jeg vil bære barnet lenger inn enn andre og dermed vil det ikke vises så tidlig som vanlig. Det kan også hende at jeg av den grunn ikke blir like stor som andre gravide med forovervendt livmor. Når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå