AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Del Skrevet 21. august 2021 Hei, Er det noen regel om hvor lang tid det må gå mellom bruk av egenmeldingsdager? Hvis man er borte to dager, så tilbake på jobb noen dager, og så blir syk igjen? Anonymkode: a1724...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Del Skrevet 21. august 2021 Slutt å spekulere i dette. Anonymkode: e8691...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Del Skrevet 21. august 2021 https://www.nav.no/no/person/arbeid/sykmeldt-arbeidsavklaringspenger-og-yrkesskade/sykmelding-ulike-former/egenmelding …Ingen begrensninger på hvor mange ganger, men maks 8 dager av gangen… Anonymkode: a9554...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Del Skrevet 21. august 2021 I min IA-bedrift kan man slik jeg forstår det være syk 2 dager, på jobb 2 dager så syk 2 dager igjen. Når du er oppe i 8 dager så må det gå minst 16 dager før neste gang man kan bruke egenmelding. Slik har iallfall jeg forstått reglene fra vår personalhåndbok (og tror det er standard IA-regler). Det beste er nok å sjekke personalhåndboken til din arbeidsplass. Anonymkode: cf2e4...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Del Skrevet 21. august 2021 Det MÅ gå 16 dager mellom hver gang du bruker en egenmelding på ny. Tilsammen 24 dager og maks 8 dager i slengen. Det er ganske vanlig at studenter jobber annen hver helg i kommuner som er IA (eks på sykehjem) og hadde det ikke vært 16 dager mellom hver egenmelding kunne de i praksis vært syk 12 helger i året... Anonymkode: c5f4c...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå