Madame Butterfly Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/pWMRxG/bryce-hall-gaar-til-rival-kollektiv Hvem bryr seg? Eller er jeg bare gammel og utdatert? Hadde det nå vært om noen kjendiser som har prestert noe? Vunnet en Oscar, eller en Grammy? Det er stortingsvalg, det er krise i Afganhistan, og VG ofrer plass til artikler om ingenting. 🤔 4
Jaybird Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Trenger egentlig ikke gå på VG.no i det hele tatt, selv styrer jeg lett unna. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Lite å skrive om når det der er førsteside stoff. Totalt uinteressant
Gjest Sitronmelisse Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 VG.no er så usmakelig for tida. Det er rystende bilder fra Afghanistan, og så kommer en eller annen random fotball-sak. Hver-bidige-dag. Om ikke lenge er Afghanistan glemt og da kan de kjøre en fotball-'nyhet' som toppoppslag hver dag. Det er så stupid. De kan kalle seg Boing i stedet.
AnonymBruker 42 Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Madame Butterfly skrev (7 timer siden): Hvem bryr seg? Laaaangt flere enn de som bryr seg om krig, fred, verdensøkonomi, og politikk&sånt, dessverre. Det er nettopp derfor det er så mange slike "artikler" ... Skummelt men sant Må ha "klikk", vet de...
NenehGoji Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 (endret) Jeg bruker en skikkelig gammel iPad, det er mange apper den ikke vil laste ned nå. Og av en eller annen grunn vil den ikke vise meg hverken forsida eller artiklene til VG, ei heller artiklene til Aftenposten (men har ikke abonnement nå så da er det ikke så farlig), mens omtrent 99,9% av alle andre nettsider går helt fint, dagbladet, nrk.no, adressa, bergens tidene, utenlandske nettsider, det meste. Så jaja Vg, du valgte deg selv bort hos meg! Ikke at jeg leser så mye tabloid likevel men, litt moro er det jo å vite at de selv velger bort mulige lesere på den måten. Endret 22. august 2021 av NenehGoji
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå