Prøvermammaen Skrevet 21. august 2021 #1 Del Skrevet 21. august 2021 Testet blendahvit 11 dpo i dag. Er det fremdeles mulighet for å få pos test? TR forventes den 26 krysser fingrene for at det fortsatt er en mulighet. Men har sett så mange som tester positivt 10 og 11 DPO ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Del Skrevet 21. august 2021 8 minutter siden, Prøvermammaen said: Testet blendahvit 11 dpo i dag. Er det fremdeles mulighet for å få pos test? TR forventes den 26 krysser fingrene for at det fortsatt er en mulighet. Men har sett så mange som tester positivt 10 og 11 DPO ❤️ Tror det er mulig til 14 - 16 DPO ihvertfall. ❤ Krysser fingrene for det 🥰 Jeg testet negativt 9 dager etter innsett av et to dagers embryo. Håper jo fortsatt på positiv test selv om jeg har fordøyet resultatet. Anonymkode: 8e17f...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 21. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tror det er mulig til 14 - 16 DPO ihvertfall. ❤ Krysser fingrene for det 🥰 Jeg testet negativt 9 dager etter innsett av et to dagers embryo. Håper jo fortsatt på positiv test selv om jeg har fordøyet resultatet. Anonymkode: 8e17f...181 Håper det ❤️ aww, krysser fingrene for deg også❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Del Skrevet 21. august 2021 33 minutter siden, Prøvermammaen said: Håper det ❤️ aww, krysser fingrene for deg også❤️❤️ Takk ❤ . Det er tiden etter innsett / ventetid før test som er den tøffeste perioden synes jeg. Men jeg tror at testene egentlig ikke er avgjort før menstruasjon er tilbake. Anonymkode: 8e17f...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 23. august 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 13.43): Tror det er mulig til 14 - 16 DPO ihvertfall. ❤ Krysser fingrene for det 🥰 Jeg testet negativt 9 dager etter innsett av et to dagers embryo. Håper jo fortsatt på positiv test selv om jeg har fordøyet resultatet. Anonymkode: 8e17f...181 Testet svak positiv i dag🥺❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå