AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Del Skrevet 21. august 2021 https://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_ship_pollution_in_Europe Hvorfor er ikke denne næringen forbudt? Ikke bare forurenser de lufta. De slipper ut enorme mengder klimagasser. Og de dumper kloakk og plastavfall rett i havet. Hva er poenget med at skoleungdom plukker plast på stranda, når ett eneste cruiseskip dumper mer plat i havet på en dag, enn disse ungdommene klarer å plukke i løpet av sitt liv. Alt dette fordi noen få rike gamlinger skal få feriere. Cruiseskip er klima- og miljøbomber og bør forbys på lik linje med narkotikaproduksjon. Anonymkode: aeb67...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Del Skrevet 21. august 2021 Nå er det vel en bestemt type forurensing du snakker om her da, ikke CO2. Fortsatt ille selvfølgelig, men det er jo en viktig presisering Anonymkode: 6c27e...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Del Skrevet 21. august 2021 Sjekk reklamen jeg fikk i denne tråden, hehe. Jeg jobber for et firma der vi jobber med kontroll av utslipp fra skip, og en stor del av kundemassen vår er cruise næringen. Og jeg synes ikke det hadde vært et stort tap for menneskeheten om bare hele denne næringen forsvant. Anonymkode: f673c...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Del Skrevet 21. august 2021 Med tanke på skaden denne bransjen utgjør, er det veldig rart de får eksistere. Politikerne har nettopp lagt ned pelsdyrnæringen. De kan legge ned denne også. Anonymkode: 846f6...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå