littlebirgit Skrevet 6. oktober 2002 #1 Skrevet 6. oktober 2002 skal gifte meg om 3 uker og hadde planlagt med solisten om å synge you raise me up med Secret garden i kirken. Snakket med henne i går og hun hadde ikke fått tak i noter. I og med at det er så kort tid til bryllupet er jeg ikke sikker på om jeg har tid nok til å bestille notene deres over nett. Hvis noen her har notene ville jeg blitt kjempeglad om dere kunnet maile meg disse.
lindus Skrevet 6. oktober 2002 #2 Skrevet 6. oktober 2002 Har dere prøvd å få tak i notene i en musikkforretning?Veldig ofte så får man kjøpt bøker med noter.Forloveren min skal synge i vårt bryllup og jeg tenkte å kjøpe notene der.Jeg har jo vært heldig å få sangen med besifring fra en i dette forumet og det takker jeg for :smile: men det er jo greit å ha notene også :)Sangen min forlover skal synge heter"From this moment".Lykke til med letingen og selvfølgelig BRYLLUPET
littlebirgit Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2002 Hei Tornerose Har skrevet en PM tilbake Takk for hjelpen :D
Mailin Skrevet 7. oktober 2002 #5 Skrevet 7. oktober 2002 Viss PM-ane var med notar/besifring til "You Raise Me Up", kan de senda den til meg òg?? PLEASE??? Den er så FIIIIN!!!
Cilla Skrevet 7. oktober 2002 #6 Skrevet 7. oktober 2002 Pm en jeg sendte var ikke med noter dessverre Mailin........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå