Gå til innhold

Menn - hvor raskt tar dere kontakt etter match på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bare av nysgjerrighet, fullt klar over at kvinner også kan ta initiativ :) 

Anonymkode: 6c6b5...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner må forresten også gjerne svare. Hvor lang tid har dere erfaring med at det tar før dere får en førstemelding (dersom den kommer)?

Skrevet

Jeg har vært lite borti at menn tar kontakt først. Skjønner ikke det helt. Hvorfor matche om man ikke skriver? Jeg tar selv initiativ til de fleste samtalene 😛

Anonymkode: 7c929...0e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært lite borti at menn tar kontakt først. Skjønner ikke det helt. Hvorfor matche om man ikke skriver? Jeg tar selv initiativ til de fleste samtalene 😛

Anonymkode: 7c929...0e5

Jeg føler jeg er dønn kjedelig på chat, og er det en mann som er like tørr-pinne som meg dør det kjapt ut. Jeg tar sjeldent kontakt, nettopp fordi jeg er så dårlig på chat. 

Live er jeg tivoli og sirkus 🙈🤣😀

Anonymkode: 7cf99...7ec

Skrevet

Det er 3 alternativer for meg:

- Umiddelbart

- Samler opp matches til 03:00 natt til søndag og sender "Knulle?" til hele lista.

- Aldri

Anonymkode: fa37a...fae

• Liker 7
Skrevet

Hva ligger bak de gangene dere ikke skriver eventuelt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva ligger bak de gangene dere ikke skriver eventuelt? 

Ikke digg nok.

(noen ganger, når jeg har dårlig tid, gidder jeg ikke vurdere men kjører høyre på alle i kortstokken)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke digg nok.

(noen ganger, når jeg har dårlig tid, gidder jeg ikke vurdere men kjører høyre på alle i kortstokken)

Men hvis mannen har Gold, og dermed har tatt et bevisst valg på å dra henne inn på matchlisten da? 🤷‍♂️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis mannen har Gold, og dermed har tatt et bevisst valg på å dra henne inn på matchlisten da? 🤷‍♂️ 

Det kan da ikke jeg svare på..

Skrevet

Skjønner det da. Mente generelt, for opplever at det også er en gjenganger 😅

Skrevet

Jeg tar gjerne kontakt innen en dag. Gjør jeg ikke det, er jeg ikke interessert nok.

Anonymkode: d0227...5d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

- Umiddelbart

- Samler opp matches til 03:00 natt til søndag og sender "Knulle?" til hele lista.

- Aldri

Hmmm, fyrste og siste stemmer bra for meg, men nummer to kan skiftast til:

Snakkar allereie med for mange damer til at eg vil chatte med fleire. Tenkjer ta kontakt med ho seinare, men når seinare kjem og HO ikkje har tatt kontakt så tenkjer eg hmm, er eg interessert og så blir det av og til at ho går over i aldri-kategorien :)

Anonymkode: d19ed...f1b

Skrevet

- Umiddelbart

- Aldri

Ikke digg nok.

Dette er grunnen til at jeg som dame aldri tør å skrive først iallefall

Anonymkode: 8fd43...a1b

• Liker 1
Skrevet

De skriver fra 1-12 timer er min erfaring, eller aldri. Som regel får jeg varsel om match, så melding veldig kort tid etterpå. De få gangene jeg ikke får melding blir de bare liggende i match bunken, så de har sikkert liket alle 

Anonymkode: d0451...4eb

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at de det interesserte så kommer meldingen med en gang. Er de ikke det så kommer det aldri noen melding.

Anonymkode: d9f51...2e7

• Liker 3
Skrevet

Tar aldri første kontakten, damene tar oftest kontakt innen 24 t.

M52

Anonymkode: 38a29...61b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tar aldri første kontakten, damene tar oftest kontakt innen 24 t.

M52

Anonymkode: 38a29...61b

Hva gjør at du aldri tar kontakt? Og hva om du matcher en veldig spennende dame, men som ikke tar kontakt med deg?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør at du aldri tar kontakt? Og hva om du matcher en veldig spennende dame, men som ikke tar kontakt med deg?

En ting er sikkert, han går glipp av mye damer med den taktikken der

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Min erfaring er også at enten så er de interesserte og skriver etter kort tid eller så skriver de aldri. Kun et fåtall ganger har jeg opplevd at noen har skrevet etter flere dager, men stort sett så er det med engang eller så blir de bare liggende til jeg stort sett fjerner matchen. 

Skrevet
22 minutter siden, TheCatLady said:

Min erfaring er også at enten så er de interesserte og skriver etter kort tid eller så skriver de aldri. Kun et fåtall ganger har jeg opplevd at noen har skrevet etter flere dager, men stort sett så er det med engang eller så blir de bare liggende til jeg stort sett fjerner matchen. 

Og dette mine damer og herrer, er grunnen til at vi IKKE skriver til menn på tinder. Min og alle jeg kjenner sin erfaring er dette. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...