AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Del Skrevet 21. august 2021 Kan det faktisk være graviditet? Eller er det bare pms? Anonymkode: d15af...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Del Skrevet 21. august 2021 I tidligste laget til å være graviditetssymptomer i alle fall, siden egget sannsynligvis ikke har festet seg og kroppen dermed begynt å produsere hcg ennå. Vil tro pms, eller rett og slett at du kjenner litt for godt etter (vært der selv 😅), men det betyr jo ikke at du ikke har blitt gravid denne syklusen uansett. Om du vil vite om symptomene skyldes graviditet kan du bare ta en test. Om du har nok hcg i kroppen til å gjøre deg kvalm og trøtt, har du nok til at det vil slå ut på en tidlig-test også. Anonymkode: 42e60...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Del Skrevet 21. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan det faktisk være graviditet? Eller er det bare pms? Anonymkode: d15af...6f4 Kjenner igjen denne symptomjakten. Drev med det etter innsett. Men må gidder jeg ikke å kjenne etter lenger. For kjenner man etter så kjenner man jo alt mulig og tolker alt. Anonymkode: 0af0d...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg har nettopp hatt eggløsning og følt mrg småtrøtt og bittelitt kvalm enkelte dager etterpå. Nettopp sluttet på prevensjon så kroppen er ikke helt i syklus. Og det blir jo annerledes med tanke på hormoner. Så her tror jeg rett og slett det er det. Anonymkode: 3ba24...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 23. august 2021 #5 Del Skrevet 23. august 2021 Var skikkelig kvalm og sliten eit par dager etter el og hadde i tillegg ømme pupper mykje tidligere enn vanlig. Testa negativt 12 dpo og fekk mensen til rett tid. Symptom veka etter el er så tidlig at gravidhormonene ikkje engang er i gang om du så skulle vert gravid… Så dessverre men det sier svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå