Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Hey, er det noen kvinner her som liker å holde tisse til siste øyeblikk fordi dette gir dem en hyggelig følelse? 1
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2021 (endret) Er du kvinne, 42 år gammel? Hvordan oppdaget du denne følelsen i utgangspunktet? Endret 21. august 2021 av Anki Ryddet for slettet sitat. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Gabriel85 skrev (7 minutter siden): Er du kvinne, 42 år gammel? Hvordan oppdaget du denne følelsen i utgangspunktet? Oppdaget det i tidlig ungdom. Følelsen av velvære når blæren ble tømt. Etterhvert som jeg ble eldre og utforsket sex, fant jeg ut at orgasme og tissetrengthet gjorde orgasmene sterkere. Spesielt dersom jeg kunne tisse samtidig som jeg kom. Anonymkode: 7c26d...86e 1
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Oppdaget det i tidlig ungdom. Følelsen av velvære når blæren ble tømt. Etterhvert som jeg ble eldre og utforsket sex, fant jeg ut at orgasme og tissetrengthet gjorde orgasmene sterkere. Spesielt dersom jeg kunne tisse samtidig som jeg kom. Anonymkode: 7c26d...86e Blir kjæresten din opphisset av dette? Og holder du ofte tisse frivillig, i situasjoner som ikke er relatert til sex?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Gabriel85 skrev (2 minutter siden): Blir kjæresten din opphisset av dette? Og holder du ofte tisse frivillig, i situasjoner som ikke er relatert til sex? Min forrige kjæreste tente på det. Han jeg er med nå, tenner ikke på det. Desverre. Men når jeg leker alene, er jeg ofte tissetrengt. Holder meg ikke frivillig nå lenger, da jeg ikke føler like stor glede ved det utenom å bli kåt. Anonymkode: 7c26d...86e
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min forrige kjæreste tente på det. Han jeg er med nå, tenner ikke på det. Desverre. Men når jeg leker alene, er jeg ofte tissetrengt. Holder meg ikke frivillig nå lenger, da jeg ikke føler like stor glede ved det utenom å bli kåt. Anonymkode: 7c26d...86e Men det er fortsatt situasjoner der det tilfeldigvis må holde en stund, ikke sant? Føler du deg fortsatt opphisset når det skjer, eller er du mer bekymret for å ikke tisse på deg selv?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Gabriel85 skrev (1 minutt siden): Men det er fortsatt situasjoner der det tilfeldigvis må holde en stund, ikke sant? Føler du deg fortsatt opphisset når det skjer, eller er du mer bekymret for å ikke tisse på deg selv? Jeg har såpass blærekontroll at jeg vet at jeg ikke kommer til å tisse på meg selv. Kan uansett bli opphisset av å være tissetrengt. For da blir det til at jeg fantaserer om å møte en som tenner på meg og mine behov. Kanskje der og da. Men dette er jo bare fantasier, ikke noe jeg ville gjort i virkeligheten. Anonymkode: 7c26d...86e
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har såpass blærekontroll at jeg vet at jeg ikke kommer til å tisse på meg selv. Kan uansett bli opphisset av å være tissetrengt. For da blir det til at jeg fantaserer om å møte en som tenner på meg og mine behov. Kanskje der og da. Men dette er jo bare fantasier, ikke noe jeg ville gjort i virkeligheten. Anonymkode: 7c26d...86e Hva var situasjonen du husker nå, da du måtte tisse og du var nesten ute av kontroll?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 Gabriel85 skrev (3 minutter siden): Hva var situasjonen du husker nå, da du måtte tisse og du var nesten ute av kontroll? Føler dette utvikler seg mer til en runketråd enn en med mer seriøse spørsmål. Hvorfor vil du vite om en slik situasjon? Anonymkode: 7c26d...86e
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Føler dette utvikler seg mer til en runketråd enn en med mer seriøse spørsmål. Hvorfor vil du vite om en slik situasjon? Anonymkode: 7c26d...86e Jeg ville bare finne ut når en kvinne med så god blærekontroll fortsatt kan føle at hun ikke har (eller miste) kontroll over situasjonen. 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Gabriel85 skrev (12 minutter siden): Jeg ville bare finne ut når en kvinne med så god blærekontroll fortsatt kan føle at hun ikke har (eller miste) kontroll over situasjonen. 🙂 Å være tissetrengt handler ikke om å miste kontrollen. Man kan jo kjenne seg skikkelig tissetrengt uten å tisse på seg. Anonymkode: 7c26d...86e
Gjest Skrevet 21. august 2021 #13 Skrevet 21. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er også ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Anki, mod
Anbefalte innlegg