Gjest Acer Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 (endret) Har du opplevd venner, og kjente som vender det andre ansiktet til deg når du har møter motgang i kvardagen, og du sitter med en følelse av at du kunne hatt behov for moralsk støtte ? Dette kan vere personer du har hatt eit nært forhold til over lang tid, og som du føler at du har hatt tillit til, og du selv har støttet opp igjennom tidene i forskjellige samanhenger. Ifølge det lokale konfliktrådet har de opplevd en økning i antall saker, og tærskelen synes å ligge lavere idag en tidligere. Det kan handle om nabogrenser, trær som skygger for utsikten / solen, hunden som gjør sitt fornøda på din eigedom, vegrett, o.s.v. Eit ordtak seier : " Sålenge den eine part er ettergivende, konfliktsky, snill, forståelsesfull , tålmodig får andre det som de vil " Innfallsporten til mange konflikter synes idag å vera at folk snakker ikkje saman som før, og tolleransevnen ligg på eit lavere nivå en tidligere hos mange. Endret 21. august 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Opplever en del ja, men ikke noe som går til forliksrådet da🤭haha heldigvis. Jeg tror verden er i endring, det er stort sett meg, meg og meg selv. Jeg er på vei dit selv, men det er mest pga sykdom som gjør livet til et mareritt. De verste dagene er jeg ingen god venn, og det å høre på problemer som faktisk kan løses, føles umenneskelig. Men jeg prøver å lytte og være forståelsesfull likevel. Min konfliktskyhet har ført til lite konflikter. Men nå når situasjonen tvinger meg til å stå opp for meg selv(for å unngå drukning) er jeg selv plutselig blitt mer bitchy…😣😣 Anonymkode: b41a3...eca 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Mange er falske, kanskje den du minst aner det Anonymkode: 229ef...96c 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Mange ganger. Har opplevd folk som vender ryggen når man møter motgang, og de som behandler deg som en bestevenninne en periode men når det kommer en ny person på skole/jobb, blir den personen den nye bestevenninna deres. Anonymkode: 304ef...357 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Skybe skrev (22 timer siden): Har du opplevd venner, og kjente som vender det andre ansiktet til deg når du har møter motgang i kvardagen, og du sitter med en følelse av at du kunne hatt behov for moralsk støtte ? Dette kan vere personer du har hatt eit nært forhold til over lang tid, og som du føler at du har hatt tillit til, og du selv har støttet opp igjennom tidene i forskjellige samanhenger. Ifølge det lokale konfliktrådet har de opplevd en økning i antall saker, og tærskelen synes å ligge lavere idag en tidligere. Det kan handle om nabogrenser, trær som skygger for utsikten / solen, hunden som gjør sitt fornøda på din eigedom, vegrett, o.s.v. Eit ordtak seier : " Sålenge den eine part er ettergivende, konfliktsky, snill, forståelsesfull , tålmodig får andre det som de vil " Innfallsporten til mange konflikter synes idag å vera at folk snakker ikkje saman som før, og tolleransevnen ligg på eit lavere nivå en tidligere hos mange. Ja😊 Vi dyrker individualisme, og noen dyrker den fullt ut. Da kommer" jeg" først.. Og så er det noen intelligente sjeler som skjønner at så lenge det er sånn, må man gi det "jeg-et" vilja si. Hvis ikke blir det lange diskusjoner, politianmeldelse, naboslarving osv... Anonymkode: d7dcd...a52
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Ja veldig mange. Bor i Trondheim og det er vanskelig å bli kjent med noen og ikke minst få jobb Anonymkode: 37e5d...809
Gjest Acer Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja veldig mange. Bor i Trondheim og det er vanskelig å bli kjent med noen og ikke minst få jobb Anonymkode: 37e5d...809 Er vel i Trondheim som i mange andre steder at skal ein få ein fot innenfor en ønsket bedrift må ein ha spesielle kontakter der.
Gjest Acer Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 19.22): Mange er falske, kanskje den du minst aner det Anonymkode: 229ef...96c Ja, pussigt hvordan noen kan endre personlighet til det ugjennkjenneleg
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 19.22): Mange er falske, kanskje den du minst aner det Anonymkode: 229ef...96c Signerer! Anonymkode: aa489...25d 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Min svigerinne er en falsk person. Anonymkode: cffa2...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå