Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt; 

Traff en fyr og ble heftig forelsket begge to. Han har barn og var rimelig ny i singellivet. Vi hadde 3 fantastiske måneder sammen før han forteller at han sliter med tanker ifht hans tidligere forhold. Med andre ord har han funnet ut han ikke er klar for forhold med meg. Jeg får tidenes kjærlighetssorg, men stabler meg opp igjen. Så begynner han og ta kontakt igjen og vi er tilbake der vi var.

Så går det 1 måned igjen før han igjen sier han fortsatt ikke er klar, selv om han har følelser for meg. Han sørger enda pga barna sine som han har så vondt av. Han har ikke fått livet sitt til å fungere helt etter bruddet, så jeg kan forstå at det er vanskelig å åpne opp for noen ny. 

Nå har vi kun sporadisk kontakt, og jeg forstår det slik at han ønsker å treffe meg selv om han ikke er klar. Jeg vet selv at når man er i denne sorgprosessen er det vanskelig å ta inn noen ny, for man trenger tid til å komme seg igjen. 

Men hva gjør jeg? Jeg vil ha han, og jeg tror han vil ha meg også (når han er klar) men kjenner at jeg setter meg selv på gress og er bare trist. Noen som har erfart samme her? 

Anonymkode: f3bef...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig noe å lure på? Du avslutter det hele og sier han kan kontakte deg når/hvis han er klar for å gå helhjertet inn i et forhold med deg.

Jeg tipper det ikke vil skje.

Anonymkode: b793e...747

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det virkelig noe å lure på? Du avslutter det hele og sier han kan kontakte deg når/hvis han er klar for å gå helhjertet inn i et forhold med deg.

Jeg tipper det ikke vil skje.

Anonymkode: b793e...747

Takk for svar! Ja, jeg er jo fortapt i fyren, så det er vanskelig å se klart...😔

Skrevet

Vær der for han. Tilbring tid med ham. Sikker på at du kommer til å sveive inn fangsten fortere enn hvis han skal gjøre det alene. Jeg har vært han for et par år siden. Så dette går nok veien for deg🤞🤞

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (6 timer siden):

Vær der for han. Tilbring tid med ham. Sikker på at du kommer til å sveive inn fangsten fortere enn hvis han skal gjøre det alene. Jeg har vært han for et par år siden. Så dette går nok veien for deg🤞🤞

Tusen takk fir svar, dette ga håp ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kort fortalt; 

Traff en fyr og ble heftig forelsket begge to. Han har barn og var rimelig ny i singellivet. Vi hadde 3 fantastiske måneder sammen før han forteller at han sliter med tanker ifht hans tidligere forhold. Med andre ord har han funnet ut han ikke er klar for forhold med meg. Jeg får tidenes kjærlighetssorg, men stabler meg opp igjen. Så begynner han og ta kontakt igjen og vi er tilbake der vi var.

Så går det 1 måned igjen før han igjen sier han fortsatt ikke er klar, selv om han har følelser for meg. Han sørger enda pga barna sine som han har så vondt av. Han har ikke fått livet sitt til å fungere helt etter bruddet, så jeg kan forstå at det er vanskelig å åpne opp for noen ny. 

Nå har vi kun sporadisk kontakt, og jeg forstår det slik at han ønsker å treffe meg selv om han ikke er klar. Jeg vet selv at når man er i denne sorgprosessen er det vanskelig å ta inn noen ny, for man trenger tid til å komme seg igjen. 

Men hva gjør jeg? Jeg vil ha han, og jeg tror han vil ha meg også (når han er klar) men kjenner at jeg setter meg selv på gress og er bare trist. Noen som har erfart samme her? 

Anonymkode: f3bef...397

Du velger jo selv. Å gå gjennom en sorgprosess fordi en ikke evnet «ta seg sammen» og holde ut i forholdet for barna sine er helt normalt. 

Gitt altså at du tenker dette er et menneske du liker så tenker jeg, personlig, at generøsitet er veien å gå. Du har intet å tape på å kose deg noen måneder med han og se om dette går veien. Han har intet å tape på å la seg sørge og samtidig ha det gøy. Livet er ofte latter gjennom tårer, og sånn skal det være.

Alternativet er jo å nekte deg selv noen måneder med moro sammen med han fordi det ikke her og nå er stabilt. Noe som er irrasjonelt, fordi ingen forhold kommer med garantier. Her og nå er alltid, uten unntak, alt vi har.

Anonymkode: 54c1a...819

Skrevet

Jeg er på 3 året mitt som singel og har hatt en vanskelig uke mtp savnet av barnet mitt, rastløshet, ensomhet, mørketid osv osv. 

har hatt mulighet i 3 år på å gå i nytt forhold, men jeg har valgt selv å sette mitt liv til side for det skjedde litt mye forandring som berørte barnet mitt. Mor var utro og flyttet sammen med han, jeg var ikkje i livet hans hver dag lengre osv. 

Men sjølv om jeg nå kjenner på en enorm ensomhet og savn. Så vet jeg at det er rettet mot barnet og ikkje en kjæreste. For jeg ønsker ikke å utsette en evt kjæreste med alle mine dårlige humørsvingninger, dårlige dager med vonde minne etc. Livet er mye lysere nå enn for 3 år siden, men kampen er fortsatt stor. Så kanskje han prøver å beskytte deg mot den siden av han som han nå anser som dårlig eller uattraktiv. Jeg føler det hvertfall slik.

Kanskje du kan si til han at han skal få betenkningstid, men du sitter ikke å venter. Då må han gå i seg selv og granske etter hva han vil. 

Anonymkode: 1e270...b46

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...