Gå til innhold

Ny facebook konto i stedet for å slette den gamle. Kan jeg bruke samme e-post adresse på den gamle å den nye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å lage meg ny fb konto å la den gamle bare være der. Kan jeg bruke samme  e-post adresse? Det blir ikke kluss med den gamle fb siden min? Altså.. jeg tar i bruk den nye, å hver gang jeg må logge meg inn med passord så blir det så jeg havner på den gamle og surrer med feil passord.

Fant ut det er bedre å lage en ny fb side enn å begynne å slette folk jeg ikke har kontakt med lengre eller "kjenner" ikke så godt lengre.

Anonymkode: e9768...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bli høyst forbauset om det overhode er mulig å opprette en ny konto på mailadresse som alt er i bruk.

Utviklere tar høyde for slikt, og normalen er kun en bruker per e-post, i alt jeg har vært borti av nettsider, sosiale medier, kundekontoer osv osv

Anonymkode: 0dda9...e6a

Skrevet

Dessuten, finnes det to sider som er deg, kan det bli forvirring for folk som vil ha tak i deg, sende deg meldinger osv.

Fikk jeg venneforespørsel fra en ‘klone’ av en venn, ville jeg gått ut fra at det var hacking/forsøk på falsk identitet.

Det ryddigste for alle er da heller å slette hele den gamle siden din.

Eller bare bite i det sure eplet og begynne å rydde i vennelisten. Du kan endre innstillinger så folk du velger ikke lenger ser innleggene dine, uten å slette dem som venn.

Anonymkode: 0dda9...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...