AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Er ikke det litt spesielt? Han sa at lønna hans ikke var spesielt god siden han jobba i **. Og nei, jeg hadde ikke spurt. Kunne ikke falt meg inn! Verken å spørre om det eller å snakke om det!? Synes du det er ok å snakke om hva du tjener på første date? Hvorfor synes du det er ok i så fall? Anonymkode: 91c95...b56
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Han ville vel at du skulle stikke om lønna plagde deg. Snakker selv ikke om lønn på første date, nei. Anonymkode: f83ca...60e 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 OneDrive skrev (1 minutt siden): Han ville bare sjekke om du er gold digger... Det som er synd, er at damer som ikke er gold diggere, ofte liker menn med sosiale evner som ikke er så åpenbare i testinga si. Mens damer som er opptatt av penger, godtar menn som snakker om lite eller mye penger. Så sånn finner feile folk hverandre. Anonymkode: f83ca...60e 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Som de andre sier: Ville legge alle kortene på bordet og sjekke om lønna var et problem. Anonymkode: ab560...270 3
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 OneDrive skrev (2 minutter siden): Han ville bare sjekke om du er gold digger Få ting damer bryr seg mer om enn penger, men de sier det ikke. Dette forstår han, Er nok enig der. Kjennsgjerming at yngre damer i hvertfall går etter penger å status. Har snakket med mange yngre damer om hva de ser etter i en partner og den der går igjen. Men de vil aldri innrømme det. Jeg skjønner at de fleste vil ha en med jobb og egen inntekt men så klart kommer du i en fancy bil så vil det trekke til seg disse golddiggere. spørsmålet er da om en mann vil bli likt for personen han er eller for det han tjener og eier? 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det som er synd, er at damer som ikke er gold diggere, ofte liker menn med sosiale evner som ikke er så åpenbare i testinga si. Mens damer som er opptatt av penger, godtar menn som snakker om lite eller mye penger. Så sånn finner feile folk hverandre. Anonymkode: f83ca...60e Det tror jeg kan stemme. Er det en ting jeg misliker så er det fokus på penger. Han sa også ting som at huset hans er lite, men han eier i det minste et hus med hage. Det kunne ikke brydd meg mindre, hvordan han bor eller hva han tjener. Og synes det hele var unødvendig å ta opp. Anonymkode: 91c95...b56 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tror jeg kan stemme. Er det en ting jeg misliker så er det fokus på penger. Han sa også ting som at huset hans er lite, men han eier i det minste et hus med hage. Det kunne ikke brydd meg mindre, hvordan han bor eller hva han tjener. Og synes det hele var unødvendig å ta opp. Anonymkode: 91c95...b56 Det blir feil uansett hva som sies forstår jeg. Du hadde nok reagert i ettertid hvis han var arbeidsløs med dårlig økonomi. Han ville være ærlig mot deg slik du ikke skulle bli "skuffet" i ettertid. Anonymkode: 70946...e05 4
Blått Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke det litt spesielt? Han sa at lønna hans ikke var spesielt god siden han jobba i **. Og nei, jeg hadde ikke spurt. Kunne ikke falt meg inn! Verken å spørre om det eller å snakke om det!? Synes du det er ok å snakke om hva du tjener på første date? Hvorfor synes du det er ok i så fall? Anonymkode: 91c95...b56 Tja.. Tinder-date? Jeg har hørt at mange menn blir tredjegradsforhørt om høyde og inntekt der. En del kvinner bryr seg tydeligvis mye om det og det kan være sårt for han så han prøver vel bare å legge kortene på bordet. Tenker jeg.. Er enklere om du trekker deg unna nå enn om du trekker deg unna når man begynner å få følelser. Endret 21. august 2021 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 Datet nylig en mann som gjorde det samme på første date. Han var blakk 4 dager etter lønn så han skulle på matsentralen og hente ut mat. Jeg tjener ganske ok selv, og siden han virket som en fin fyr, ga jeg han selvsagt en sjanse. Men den som ble rått og brutalt dumpa var jeg😅 Anonymkode: 861b2...7ca 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 OneDrive skrev (39 minutter siden): Han ville bare sjekke om du er gold digger Få ting damer bryr seg mer om enn penger, men de sier det ikke. Dette forstår han, Ironisk at det bare er blakke og lavtlønnede menn som er redd for golddiggere 🤣🤣🤣 Man hører aldri at menn med penger utrykker at de er redd for det samme. Kun usikre og stakkarslige guttevalper «tester» damene først. Sykt turn off. Anonymkode: 676dd...85d 7
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ironisk at det bare er blakke og lavtlønnede menn som er redd for golddiggere 🤣🤣🤣 Man hører aldri at menn med penger utrykker at de er redd for det samme. Kun usikre og stakkarslige guttevalper «tester» damene først. Sykt turn off. Anonymkode: 676dd...85d Ikke sikkert han var blakk men utga seg for å være lavlønnet for å bli likt for den han er og ikke for pengene han tjener. 3
Pingvinen Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Bente1234 skrev (51 minutter siden): Er nok enig der. Kjennsgjerming at yngre damer i hvertfall går etter penger å status. Har snakket med mange yngre damer om hva de ser etter i en partner og den der går igjen. Men de vil aldri innrømme det. Jeg skjønner at de fleste vil ha en med jobb og egen inntekt men så klart kommer du i en fancy bil så vil det trekke til seg disse golddiggere. spørsmålet er da om en mann vil bli likt for personen han er eller for det han tjener og eier? Jeg og mine venninner har aldri brydd oss om penger og status. De fleste av oss har tjent mer enn mannen 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #13 Skrevet 21. august 2021 Pingvinen skrev (Akkurat nå): Jeg og mine venninner har aldri brydd oss om penger og status. De fleste av oss har tjent mer enn mannen Så bra for dere. 3
CorvusCorax Skrevet 21. august 2021 #14 Skrevet 21. august 2021 Mest sannsynligvis fordi han vil gjøre det klart at "er du ute etter penger og status, så er jeg ikke mannen for deg". Egentlig ganske sympatisk, slik at du ikke blir "ført bak lyset" og føler deg "brukt" - om du hadde investert tid med ham, og penger og status er det viktigste for deg. 4
Pingvinen Skrevet 21. august 2021 #15 Skrevet 21. august 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): Så bra for dere. Tror absolutt ikke på at de fleste kvinner er opptatt av penger og status. Da de fleste kvinner jobber og forsørger seg selv 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 Det betyr "Jeg er ikke interessert i deg". Damen de er interessert i prøver de å imponere. Anonymkode: 7c5b1...1ed 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 Pingvinen skrev (2 minutter siden): Tror absolutt ikke på at de fleste kvinner er opptatt av penger og status. Da de fleste kvinner jobber og forsørger seg selv Det gjør de men en mann med god inntekt vil gi mulighet til ett fancy hus, ett par tesla, sydenferie ett par ganger i året som man sjelden klarer med 1 inntekt. Så nei du får meg ikke til å kjøpe den der gitt. Se deg rundt hvordan folk har det..de har masse penger...fordi de er to og en eller begge tjener drit godt. Se på finn.no... masse brukte møbler som ser ut som ny fordi folk skal ha nytt som passer til de nye gardinene..da har du for mye penger spør du meg. Er dyrt å opprettholde den fasaden der. Som alle sikler etter stort sett. 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 CorvusCorax skrev (7 minutter siden): Mest sannsynligvis fordi han vil gjøre det klart at "er du ute etter penger og status, så er jeg ikke mannen for deg". Egentlig ganske sympatisk, slik at du ikke blir "ført bak lyset" og føler deg "brukt" - om du hadde investert tid med ham, og penger og status er det viktigste for deg. Helt enig. Skjønner godt at mannfolk tester ut damene her.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 Bente1234 skrev (4 timer siden): Er nok enig der. Kjennsgjerming at yngre damer i hvertfall går etter penger å status. Har snakket med mange yngre damer om hva de ser etter i en partner og den der går igjen. Men de vil aldri innrømme det. Nei, innrømme det vil de ikke, bare les her på KG. Hvorfor kan ikke folk være ærlige? Anonymkode: 82fef...6b6
so_what Skrevet 21. august 2021 #20 Skrevet 21. august 2021 (endret) Kan det hende dette er noe han konsekvent har opplevd å bli spurt om på første date tidligere, slik at han tror dette er noe alle kvinner lurer på? Eller kan det ha vært bare smalltalk? Jeg tror ikke det har noe for seg å overanalysere hver eneste detalj daten lirer av seg. Jeg har blitt fortalt på første date hvor mange spontanaborter hennes mor har opplevd. Jeg syntes det var en merkelig ting å nevne helt i starten, men samtaletema var familie og spesifikt søskenflokken hennes, så det var kanskje ikke helt unaturlig å slenge med. Lønn, og ihvertfall yrke, er vel noe som naturlig vil komme opp dersom dere blir mer seriøse etterhvert, så kanskje han tenker hvorfor ikke bare nevne det med en gang? Selv ville jeg ikke tatt opp lønn på første date. Jeg har god lønn og gode utsikter til fremtidig lønnsutvikling, men syns ikke det trenger å være et tema så tidlig. Samtidig så tenker jeg at når din date snakker om lav lønn, og min egen date snakker om et negativt ladd tema som spontanabort, så vitner det om åpenhet. Akkurat det er egentlig bare et stort pluss i min bok. Endret 21. august 2021 av so_what 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå