AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Jobber nattevakter i helgen. Yngste på 1,5 år er syk. Skikkelig tett, høres akkurat ut som han gjorde før han fikk falsk krupp tidligere og måtte på legevakten for å få medisiner. Det er jo kjent at de ofte blir verre om nettene. Jeg var på jobb i natt, det hadde ikke gått så bra her hjemme han har blitt dårligere gjennom denne natten, sovet lite, ropte etter meg, men han var ikke i behov av legevakt denne natten. Jeg får så vondt i hjertet mitt og vil bare bli hjemme i natt for barnet mitt. Men pappa er jo hjemme. Jeg er sykepleier og føler meg trygg på hva jeg skal gjøre i sånne situasjoner, pappaen får det til, men synes det er vanskelig. Vi har ett barn til som må bli med pappaen på legevakten om det blir behov for det i natt hvis jeg drar på jobb. Det går jo, men det er skikkelig dritt situasjon.. Ingen kan passe det eldste barnet slik at det kan sove hjemme heller om pappaen skulle trenge det i natt… Hva hadde du gjort? Blitt hjemme eller dratt på jobb? Anonymkode: cbf50...e9e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Dersom far er hjemme med barnet har du ikke rett på sykt barn dag. Anonymkode: a9947...a63 48
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Pappa er hjemme. Da drar du på jobb.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Du kan selvfølgelig ikke bli hjemme når pappaen er hjemme! Hadde det vært en ukedag og han skulle opp på jobb måtte du ha vært hjemme, men dette er helg. Anonymkode: 2f966...1e4 19