AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Fikk mail fra min tillitsvalte med link til et skjema. Hvordan gå frem? Jeg er høyskoleutdannet og jobber innen helse ( miljøterapeut) ,men er usikker på dette Skal du stille lønnskrav og for hva? Er ny på dette....Har vært bare nedbemanning,surr og rot i kommunen jeg jobber,ser ikke for meg at vi får noe mer i lønn... Anonymkode: dc092...f5c
Nicathv Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Hvis du ikke får flere kroner i lønn hvert år, så betyr det at lønnen din i realiteten går ned, pga. inflasjon (alle varer blir dyrere hvert år). Ikke helt sikker på hva som står på skjemaet du har fått.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Nicathv skrev (27 minutter siden): Hvis du ikke får flere kroner i lønn hvert år, så betyr det at lønnen din i realiteten går ned, pga. inflasjon (alle varer blir dyrere hvert år). Ikke helt sikker på hva som står på skjemaet du har fått. Får jo merlønn når det er sentrale forhandlinger ( var i mai) Nå er det lokale forhandlinger...skjemaet er enkelt,det står bare krav : og begrunnelese.... Burde ikke min tillitsvalde skrive noe om dette? ( hun er dårlig og treg å svare på mail) og jeg har ferie. ) Anonymkode: dc092...f5c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Lønnskrav: Sum. Begrunnelse: Dersom du har fått økt ansvarsområde, mer å gjøre, bidrar med kompetanse som du ikke allerede lønnes for eller kan vise til gode resultater. Anonymkode: 4927a...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå