Gå til innhold

trene på gulvet hjemme...hver dag

Gjest Gjest_lillemy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemy_*

er ingen treningsnarkoman, hater egentlig å trene men det må til ettersom cellulittene har satt sitt spor og hoftene disser!!

så da i det siste har jeg skrudd opp musikken lagt meg på gulvet oig tatt en god del øvelser, men ikke særlig mye mer enn 15 min hver dag. og gjett om jeg har fått muskler i bena!!! det hjelper faktisk!?!!! eller er jeg bare fryktelig innbilsk nå.. jeg synes det hjelper..

men et spmhvordan kan jeg trene innersiden av lårene??? yttersiden og oppå er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett deg på gulvet foran en stol, legg anklene på yttersiden av bena og prøv å presse stolbena sammen. Da kjenner du det i musklene på innsiden av låra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller legg deg på gulvet på siden. Det benet som ikke er ned mot gulvet, bøyer du 90 grader i hofte og kne. da kan du løfte benet som ligger på gulvet opp. Litt vanskelig i starten, men med litt teknikk så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig å høre;) dette driver jeg med selv da jeg rett og slett hater treningssentre.. men jeg skrev inn et innlegg her inne om det hadde noen effekt, men folk mente at det hadde dte ikke. da er det godt å høre det mosatte, fo rjeg ble litt satt ut og mistet litt lysten..

jeg trener ikke med noen vekter, men rett og slett øvelser på gulvet. man merker jo at det tar underveis;)

noen flere som oss?eller med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig å høre;) dette driver jeg med selv da jeg rett og slett hater treningssentre.. men jeg skrev inn et innlegg her inne om det hadde noen effekt, men folk mente at det hadde dte ikke. da er det godt å høre det mosatte, fo rjeg ble litt satt ut og mistet litt lysten..

Spørs hva man er ute etter, er man ute etter et stort muskelvolum, er nok treningssentre det beste. Er hjelpetrener for en liten gjeng, og der krever styrketrening stort sett bare en matte å ligge på. Det viktigste er riktig teknikk, så man ikke trener feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva man er ute etter, er man ute etter et stort muskelvolum, er nok treningssentre det beste. Er hjelpetrener for en liten gjeng, og der krever  styrketrening stort sett bare en matte å ligge på. Det viktigste er riktig teknikk, så man ikke trener feil.

Går fint an å bygge muskler hjemme. I hvert fall om man har noen manualer eller vekter. Men teknikk er viktig, som Kristian sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...