Gå til innhold

Hvem søren betaler så mye penger for en så stygg kjole? (se bilde) 🤣

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke den er stygg. Heller interessant. 

Anonymkode: 4d272...510

• Liker 8
Skrevet

Ser ut som at barn har sølt maling på en hvit kjole. 

Anonymkode: 205eb...5a3

• Liker 2
Skrevet

Hipsterne og de som vil skille seg ut og bli lagt merke til. Vil at folk skal snakke om dem, selv om de vet langt fra alle liker kjolen de går med. Tvert i mot. ‘All PR er god PR’. Sånne folk;)

Anonymkode: 52112...a72

• Liker 1
Skrevet

Da får man iallefall en kjole man helt fint kan male i 😂 Ingen som legger merke til om du søler deg ut.

Anonymkode: 22593...656

• Liker 7
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg falt jo ikke for den kjolen. Men smaken er forskjellig, så det er ganske umulig å definere fint/stygt på en objektiv måte.

Gjest Lilleluring
Skrevet

Men nesten 16.000kr for denne kjolen? 🤣Tenk hvor mye klær man kan få for det a.... Denne kjolen er hele trygda jeg får hver mnd 🤣 Ts

Skrevet

Likte fargene jeg, men likte ikke formen på kjolen. Spesielt ved armene og det ekstra materialet på livet. Med en annen utforming  kunne jeg betalt 1000 til 5000 kr for det. 

Anonymkode: 22f13...3d1

• Liker 1
Skrevet

Noen som har en helt annen smak og økonomi enn deg, navnet på designeren har sikkert også stor betydning tenker jeg. Men ja, om dette er hot mote så er jeg glad jeg ikke følger motebildet. 

Gjest Lilleluring
Skrevet
Mt3 skrev (1 minutt siden):

Noen som har en helt annen smak og økonomi enn deg, navnet på designeren har sikkert også stor betydning tenker jeg. Men ja, om dette er hot mote så er jeg glad jeg ikke følger motebildet. 

Jeg er også glad jeg ikke følger mote bilde hehe

Skrevet

Bra alle er forskjellige og liker forskjellige klær👍

• Liker 2
Skrevet
Lilleluring skrev (42 minutter siden):

Jeg er også glad jeg ikke følger mote bilde hehe

Samme her, er også glad jeg ikke følger mote-bilde hehe.

Anonymkode: 16f28...21f

Skrevet

Du ser feil på det. Hva er poenget med å betale i dyre dommer for en kjole dersom den ser ut som hvilken som helst annen kjole? 

Poenget er vel at de rette folkene skal vite at dette er et dyrt designer merke...

Anonymkode: fa212...504

• Liker 2
Skrevet
Lilleluring skrev (5 timer siden):

Men nesten 16.000kr for denne kjolen? 🤣Tenk hvor mye klær man kan få for det a.... Denne kjolen er hele trygda jeg får hver mnd 🤣 Ts

Nesten fått en flott festdrakt istedet

Skrevet

Noe for Märtha Louise det der. Og det mener jeg seriøst, synes hun kler sterke farger utrolig godt.

Anonymkode: 14dba...a15

Skrevet

Hvis jeg skulle kledd meg ut som en moderne versjon av Pippi på et kostymeparty, kunne jeg strukket meg til et par hundrelapper. Hadde jeg møtt på noen som hadde brukt 16 000 på den kjolen, hadde jeg tenkt at den personen var helt blåst i hodet eller hadde flere millioner på bok.

Anonymkode: 6bdb0...fde

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ville ikke brukt så mye penger på en pen kjole heller jeg. 

Skrevet

Det er viktig å huske på at folk har forskjellig smak! Det er ingen fasit på hva som er stygt eller fint, for det er subjektivt. 
Selv om jeg kan synes at andre kler seg fullstendig usmakelig, så betyr ikke det at min mening er «rett». 

Anonymkode: 45365...8b1

• Liker 2
Skrevet

Er bare glad at noen faktisk gidder bruke kjole. Alt for mange er kledd som "basic bitch". 

Skal dog innrømme det ikke er den mest sjarmerende kjolen jeg har sett. 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, herremann said:

Er bare glad at noen faktisk gidder bruke kjole. Alt for mange er kledd som "basic bitch". 

Skal dog innrømme det ikke er den mest sjarmerende kjolen jeg har sett. 

Helt uenig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...