AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Menn som bare kommenterer seksualiserte tråder, menn som tar kontakt på pm helt ut av intet og spør om de sykeste ting. Ja, jeg skriver menn for majoriteten er menn. Tenk om det faktisk er skikkelig syke folk her inne på forumet da? Og at noen går så langt å møter noen? Jeg grøsser bare av tanken. At dette er stedet for å fiske etter noen å utnytte eller være skikkelig fæl mot. Anonymkode: 18f0d...fa9 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Det har skjedd stygge ting her før, og jeg vet at en del jenter har vært utsatt for minst ett seksuelt rovdyr tidligere. Han var nok heller ikke den eneste, dessverre, men han rakk å traumatisere en hel del jenter før han ble anmeldt. Anonymkode: 675fe...c24 6
GammelKaktus Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Er nok like mye faenskap her inne som utenfor kg. 10
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Verden er full av skumle folk, ikke bare KG.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Mange sårbare sjeler på KG. Må funke som en magnet på rovdyr. Anonymkode: 449fa...dfc 14
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har skjedd stygge ting her før, og jeg vet at en del jenter har vært utsatt for minst ett seksuelt rovdyr tidligere. Han var nok heller ikke den eneste, dessverre, men han rakk å traumatisere en hel del jenter før han ble anmeldt. Anonymkode: 675fe...c24 Fy faen😨 Anonymkode: c1296...f6f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 Ominous skrev (1 time siden): Verden er full av skumle folk, ikke bare KG. Jeg skjønner det, men nå handlet dette om folkene på KG. Er selv jente og har fått en ubehagelig pm melding fra en mann her, jeg er voksen, men jeg grøsser bare av tanken om han hadde snakket med en mindreårig for eksempel og klart å fått til et eller annet sykt møte. Har også hørt om folk her inne som har blitt utsatt for stalking. Anonymkode: 18f0d...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Når man er kvinne på sosiale medier så får man henvendelser fra ukjente menn uansett også på facebook. Anonymkode: 07c87...094 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Mange sårbare sjeler på KG. Må funke som en magnet på rovdyr. Anonymkode: 449fa...dfc Min første tanke også. Utenom oss 2 da? Anonymkode: 98019...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Jeg er så og si aldri innom seksualitetsforumet, og jeg svarer konsekvent ikke på meldinger på pm om det ikke er av noen spesiell grunn som f.eks samtale med en moderator eller lignende. Og jeg hopper fort ut av tråder hvor de gærneste blir "truende" og slitsomme, jeg bare orker ikke bruke tiden min på det. Selvsagt er det all slags folk her, men det er det ute i samfunnet også -og etter å ha møtt på endel i levende live så begynner jeg å lære at jeg bare bør snu og gå, ikke begynne en gang å delta i en interaksjon. Vil bare ha det godt videre, så da får smådjevlene slutte å se min vei, jeg er ikke interessert i mer en muligens normal høflighet, men aller helst ingen kommunikasjon overhodet! Anonymkode: 843ff...56c 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så og si aldri innom seksualitetsforumet Samme her, så å si aldri, bare hvis jeg klikker på en tittel som ikke er helt tydelig, som drar meg inn dit. Da forlater jeg det raskt. Anonymkode: f7956...ef4 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 On 8/21/2021 at 2:32 AM, AnonymBruker said: Menn som bare kommenterer seksualiserte tråder, menn som tar kontakt på pm helt ut av intet og spør om de sykeste ting. Ja, jeg skriver menn for majoriteten er menn. Tenk om det faktisk er skikkelig syke folk her inne på forumet da? Og at noen går så langt å møter noen? Jeg grøsser bare av tanken. At dette er stedet for å fiske etter noen å utnytte eller være skikkelig fæl mot. Anonymkode: 18f0d...fa9 Du får det nesten til å høres ut som at kvinner ikke kan være sære eller skumle mennesker. 😆 Anonymkode: b1943...fb9 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 11.44): Jeg skjønner det, men nå handlet dette om folkene på KG. Er selv jente og har fått en ubehagelig pm melding fra en mann her, jeg er voksen, men jeg grøsser bare av tanken om han hadde snakket med en mindreårig for eksempel og klart å fått til et eller annet sykt møte. Har også hørt om folk her inne som har blitt utsatt for stalking. Anonymkode: 18f0d...fa9 Fikk du pm fra han som spør alle om de er fra et spesifikt sted i Norge? Anonymkode: ce33c...6b5
Gjest ATLAS6 Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Jeg fikk også melding fra en bruker om at vi var så god match og burde møtes 🙂 Husker ikke hva slags diskusjon vi hadde hatt i forkant, men det var ingenting som tilsa at vi skulle være en match. Vi var i tillegg totalt uenig om temaet.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 Enig i hva du sier TS, føler at de fleste på KG er sære folk. Og ja jeg er supersær selv, så passer fint inn her 🤪. Det er en grunn for at du henger her du å TS. Anonymkode: b988f...b1c
CorvusCorax Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 Jeg har møtt to. De var ikke syke, takk og lov. Men ja, man skal være forsiktig uansett hvordan man møtes på nett. Alltid møt noen offentlig. 1
Gjest Villfisker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Tenker det finnes mye rart overalt.
Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Jeg er tidligere blitt stalket fysisk av en mann fra kg. Sære meldinger på PM kan jeg leve med, men ikke når de finner ut hvem jeg er og følger etter meg. 1
rips & vaniljesaus Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): det finnes temmelig mange på Diskusjon.no som klager over Kvinneguiden-forumet og disse moderatorene. Anonymkode: fc846...abf Sant nok. https://www.diskusjon.no/topic/1880733-flere-som-er-lei-av-kvinneguiden https://www.diskusjon.no/topic/1908248-er-kvinner-mer-aggresive-enn-menn Endret 28. august 2021 av rips & vaniljesaus
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 Strange Doll skrev (8 timer siden): Jeg er tidligere blitt stalket fysisk av en mann fra kg. Sære meldinger på PM kan jeg leve med, men ikke når de finner ut hvem jeg er og følger etter meg. Nå spør jeg kun fordi jeg tenker på min egen sikkerhet og personvern.. men hvordan i alle dager kan de finne ut det? 🥺 Anonymkode: faf62...feb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå