Gå til innhold

Til Jentene, One Night Stand

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hadde et ONS et par år før jeg ble sammen med samboeren min. (Var singel asså!) Det var oppskrytt og ikke særlig festlig, og ikke minst,- jeg oppdaga jo dagen etter at kisen var DUM SOM ET BRØD!!!! Gjett om jeg følte med teit etterpå!!!!! "Æsj og uff" kan jeg bare si om den episoden,- "ALDRI MER! ", tenkte jeg etterpå. Har ikke gjentatt seg og jeg har en HERLIG samboer nå som jeg elsker. Jeg synes også det må være ordentlige følelser med i bildet når det gjelder sex. At man også føler seg trygg på partneren sin og har det godt sammen før man går noen skritt videre.

Jeg er med andre ord ikke særlig begeistret for ONS.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en del ONS :oops:

I alle fall... Har hatt tre ONS med gutter jeg kjenner. Han ene var bare en bekjent, skjedde en gang og det var merkelig. Men gikk helt greit å treffe han igjen senere uten noe "oppstyr".

Nr to var veldig god venn av meg som jeg også jobbet med. Ikke noe problem det heller. Vi hadde like god kontakt etterpå som før, om ikke bedre. Ble litt forelsket i han, men når vi fikk avklart hvor vi begge sto var ikke det noe problem lenger. Forelskelsen gikk over og vi forble gode venner.

Nr tre har jeg kjent siden jeg var født. Heller ikke noe problem, og det er han jeg fremdeles har kontakt med. Vi snakker aldri om det, det er et hysj-hysj tema nesten.

De to andre snakker jeg med når jeg treffer på de, men de er ikke lenger i min vennekrets.

Nr en og to skjedde i fylla. Mens nr tre var både og da det forløp seg over en helg...

Angrer ikke, men kunne jeg skrudd tiden tilbake hadde jeg vel mer eller mindre skippet de tre ONS der...

Er 23 forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...